Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, December 17, 2008

Today I Write Book foR bloGGer...




owh ari tu ada baca dlm paper so ternmpklah buku ini...
bagus nie untuk blogger..






so smngtlah pi cari kat kedai buku..mula2 cari kat Popular Bookstore tp takder..



cari2 lai..tp terbeli buku lain plak..huhu

buku ini yang saya beli...bru baca sket..takder masa nak bacalah..

posing2 dulu kat buku..ater katenye blogger..huhu tp nmpk cm tak ramai org kan tp sbnrnye ramai org toh kedai tu..huhu





pas tu pi cari kat MPH plak..itu ponx suh budak kedai tu tolong carikan sbb tak tau buku nie letak kat bahagian mana..motivasi kah, IT kah, management kah..huhu semangat budak tu carikan siap search pki pc lai..last2 jumpa..



bila dh tgk2 n belek2 tu rupa2nye mcm for dummies lah yg tak tau apa2..dia ajar dr daftar semua..betulah tu dr A-Z..tp tak perlu tuk saya sbb saya dh tau..saya inginkan buku yg lebih advance so in the end tak beli ponx..mesti budak tu keciwa saya tak beli..muahhahaha




okelah kat bwh nie saya bg review sketlah..kot ada yg nak beli n bru nak start dunia memblogging nie bleh lah beli sbb ada gak menda berguna mcm apa yg do n don't dlm dunia blog nie..penulis dia ani nadila bwh nie ada blog dia sekali..



*kredit to penulis: Ani Nadila



A-Z Blog: Tip untuk Blogger Wanita terbitan Buku Prima Sdn Bhd. Buku ini mengandungi segala yang anda ingin tahu tentang Blog terutama untuk kaum wanita, tentang apa yang harus dan tidak harus dilakukan ketiga Blogging. Selain tip-tip keselamatan, A-Z Blog juga menampilkan panduan langkah demi langkah membina Blog menggunakan Blogger.com. Daripada membina Blog, memasukkan gambar, lagu dan video serta tip ekstra untuk mencantikkan lagi Blog, semuanya terkandung di dalam buku ini. Turut disertakan gambar dan ilustrasi berkaitan untuk memudahkan pembaca memahami isi yang cuba disampaikan serta didatangkan dalam cetakan berwarna penuh. Sudah berada dipasaran pada harga RM16.50.



~~chiaow~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie