Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, December 1, 2008

Today I Write dgn uCaPan TakZiah..



takziah diucapkn kepada keluarga allahyarham Dato' Razali Ismail diatas kepulangannye ke rahmatullah.. Dato' Razali merupakan seorang Timblan Menteri Pelajaran II dan juga Ahli Parlimen Kuala Terengganu..

saya sangat mengkagumi beliau kerana sangat tenang jika menjawab di dalam dewan..selain dari itu penggunaan bahasa beliau juga sedap didengar dlm memperjuangkan kementeriannya..dari pandangan mata kasar saya beliau mgkn merupakan seorang ahli parlimen yg jujur serta ikhlas dlm perjuanganya [pandangan mata kasar saya ye].. nmun tuhan lebih menyangi beliau dan saya dpt rasakan selalunya org yg baik2 akn dijemput awal oleh-NYA..

tapi apa yg saya ingin high-lite kan kat sini adalah pengkirtik2 politik yg terlalu taksub dengan politik malaysia yg tidak sabar2 menunggu kebangkitan parti mereka ditempat yg telah kosong ini..sekurang2nye bagilah tempoh bertenang sblm anda melemparkan kata2 atau cadangan2 yg anda rasakan bernas utk parti anda..

saya bukan lah pro mana2 parti..tp sbg manusia biasa saya akan lebih terharu jika pemergian sesorg itu dipndg kosong oleh sstgh orang..pemergian itu membawa makna bahawa akan tiba masa kita untuk itu, tak kira pada bila2 waktunya..kurangkanlah aktiviti anda menongkat dunia..

sedikit petikan dari apa yg saya baca:

"al fatihah buat datuk razali ismail...

so kosongla sudah parlimen kuala terengganu...

apapun inilah peluang menambah kerusi parlimen pembangkang dan mengurangkan kerusi parlimen BN...marilah kita tengok pemimpin UMNO berebut2 tawar diri jadi calon..."

al-fathihah....

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie