Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, October 13, 2011

Sponsor for MasterChef Malaysia...



kali ni saya nak listkan sponsor utk MasterChef Malaysia...


Biarpun gaya hidup semakin moden, memasak masih menjadi pilihan para isteri terutamanya di hujung minggu. Gunakan peralatan dapur Cooking Magic seperti ketuhar gelombang mikro, periuk nasi elektronik, pengadun dan banyak lagi untuk masakan lebih enak, mudah dan menjimatkan masa. Dapatkan Cooking Magic daripada pengedar sah Panasonic.


.:: Hong Leong Bank ::.

.:: Jaya Grocer ::.

 Mi Kari MAGGI® - Mi gandum asli, adunan rempah rahsia Maggi yang harum memikat memberikan anda satu-satunya perisa kari yang begitu lazat. MAGGI® CUKUPRASA™ - Dengan bawang segar dalam setiap butiran,ia menyerlahkan kelazatan sempurna dalam setiap masakan.
 Hidangan enak dan istimewa dari myChef yang menyediakan makanan sedia-hidang dari resipi chef selebriti terunggul di Malaysia. Kesemua produk myChef adalah halal & toyyiban; disediakan untuk menepati piawaian pengurusan keselamatan produk Makanan antarabangsa. Nikmati "Pengalaman BARU hidangan Gourmet" bersama keluarga di dalam keselesaan rumah anda. Segar-Kurang Lemak-Seimbang-Kesempurnaan.

NeuVida adalah minyak masak yang serba sihat, serba boleh. Ia mengandungi lebih khasiat Omega-9 berbanding minyak zaitun, dan kandungan lemak tepu yang paling rendah. Ia juga tahan suhu tinggi dan stabil sehingga suhu sengit 240 ยบ C. NeuVida diekstrak daripada benih NEXERA™ yang dipaten sedunia oleh Dow Agrosciences.

inilah dia main sponsor utk masterchef malaysia kali ini....so jangan lupa temujanji kita bermula 22 oktober ini ya...

MasterChef TX - starting 22nd October 2011 (saturday -wednesday, 9.00 mlm)
Master Class - every Friday, 9.00 mlm (Channel 104 & 711)
Program Channel - Astro Ria (Channel 104)

~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie