Yahoo malam nie ada CSI Miami...ini smbgn last week masa Horatio kena tembak kat private jet tu..tp tak tau lah mati ke tak sbb pas tu terus abis...suspek utama ada 3 termasuk lah si detektif tu..
saya mmg peminat setia CSI nie dari dulu lai...tapi saya lebih suka tgk CSI new york..CSI las vegas okelah..paling tak suka CSI Miami sbb tak suka Horatio tu sbb berlagak mcm bagus jer..so kalau betul lah dia mati baguslah..hehe tapi akan adakah pengganti dia atau akan terkubur jer CSI Miami..
mlm tadi tgk CSI NY...si Danny dan Lindsy get married..hehe kiut jer tgk lindsy tu masa pregnant..rasa mcm pregnant betul jer sbb muka dia kembang semacam...tapi yg bengang nyer ngan danny nie masa last two weeks kot dia join sekali dalam mogok blue flu yg melanda NYPD..huh sungguh tak macho langsung wpun dia adalah hemsem.. kuikui
saya mmg peminat setia CSI nie dari dulu lai...tapi saya lebih suka tgk CSI new york..CSI las vegas okelah..paling tak suka CSI Miami sbb tak suka Horatio tu sbb berlagak mcm bagus jer..so kalau betul lah dia mati baguslah..hehe tapi akan adakah pengganti dia atau akan terkubur jer CSI Miami..
mlm tadi tgk CSI NY...si Danny dan Lindsy get married..hehe kiut jer tgk lindsy tu masa pregnant..rasa mcm pregnant betul jer sbb muka dia kembang semacam...tapi yg bengang nyer ngan danny nie masa last two weeks kot dia join sekali dalam mogok blue flu yg melanda NYPD..huh sungguh tak macho langsung wpun dia adalah hemsem.. kuikui
Ini sedutan sket masa dia kena tembak tu..tp gbr tak clear lah plak..tp takper saksikan malam nie kan channel 701 pukul 10.00 mlm yer..
~~end~~

