Friday, July 20, 2012
Salam Ramadhan...
Posted by mimie at 4:14 PM 0 comments
Labels: wish
Tuesday, June 21, 2011
Father Day dan Makan-makan...
Posted by mieoney at 12:05 PM 0 comments
Happy 3rd Anniversary...
"Ya Allah Ya Tuhanku permudahkanlah jalan jodoh kami, serta dipermudahkan rezeki kami. Jadikanlah kami antara pasangan yang bersyukur dengan rahmat-Mu. Ya Allah, sinarilah hati kami dengan Nur Iman yang bergemerlapan, agar kami tidak hanyut dengan godaan dunia yang hanya pinjaman sementara. Amin, Amin. Amin Ya Rabbal Alamin…"
Posted by mieoney at 9:46 AM 0 comments
Labels: wish
Tuesday, December 21, 2010
Mama Eman is Now 20 something....
Posted by mieoney at 8:47 AM 2 comments
Tuesday, November 23, 2010
Good Luck...
Posted by mieoney at 9:19 AM 0 comments
Labels: wish
Tuesday, November 16, 2010
Selamat Hari Raya Aidiladha...
Posted by mieoney at 1:52 PM 1 comments
Sunday, January 31, 2010
Happy Birthday...
31st year's old
[tipikal wish huhu..]
~~end~~
Posted by mieoney at 1:02 AM 1 comments
Labels: wish
Wednesday, January 27, 2010
Setahun Sudah...
gbr sebenar takder plak malas nak snap lai ponx...so letak jerlah gbr search kat web nie..lai ponx keta adalah berabuk serta berdebu malas nak snap...huhu
~~end~~
Posted by mieoney at 3:43 PM 0 comments
Labels: wish
Monday, December 21, 2009
Today Is My Birthday...
hari nie genap 27thn umur saya... :)
hadiah paling berharga bg saya tahun ini..

my precious areel e-man
and besday present from mydear serta hadiah sbb lahirkan zuriatnye..

thanks abg really like it..
ada satu lai permintaan nak mkn tony romas..terpaksa ditunda sbb my e-man nie crancky sgt klu bawak kuar..td bwk pi klinik ponx asik nangis jer..susah tul nak tido..
so acara mkn di tony romas akan ditunda sebulan dua lai..takper2 saya akan bersabar..huhu
Posted by mieoney at 3:46 PM 5 comments
Monday, November 9, 2009
Minggu Ke-39 Kehamilan...
Posted by mieoney at 2:03 PM 2 comments
Friday, September 25, 2009
Selamat Hari Raya...
mohon maafkan kesalahan tutur kata serta perbuatan sama ada disengajakan atau tidak..
semoga mendapat keberkatan darinya pada raya kali ini...
berhati-hati di jalan raya..
jumpa lagi lepas raya...
Posted by mieoney at 1:34 PM 1 comments
Labels: wish
Monday, June 22, 2009
Happy Anniversary..
apa2 ponx doa kami semoga hubungan ini berpanjangan serta diberkati tuhan dan dengan bakal kehadiran org baru lagi 4 bulan akan semakin membahagiakan kami...amin
Posted by mieoney at 11:24 AM 4 comments
Labels: wish
Wednesday, June 10, 2009
Happy Birthday My Dear...

you'll always have a special place in my heart
thinking of you on your birthday & wishing you
happiness always..
happy birthday dear..
~~end~~
Posted by mieoney at 8:50 AM 2 comments
Labels: wish
Tuesday, February 3, 2009
ENtry Terlepas pandang...
Sblm tu kena edit2 dulu sbb dh terlepas dh tarikhnya rupa2nye...harap2 dia tak terasa hati..bkn tak ingat cuma terlepas pndg jer..
semoga dipjgnkan umur... [insy-Allah]
dimurahkan rezeki...[mmg murah ponx]
dan diberikan keberkatan oleh-Nya...
amin
Posted by mieoney at 10:11 AM 2 comments
Labels: wish










