Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers
Showing posts with label churp churp. Show all posts
Showing posts with label churp churp. Show all posts

Monday, December 17, 2012

Sapa Mau Voucher H&M RM200...

..



Sapa mau voucher H&M bernilai RM200...bley dapat 2-3 pasang baju nie kalau dapat...klu mau silalah join saya yer di churchurp...mana tau ada rezeki free2 jer dapat voucher nie...semuanye dihujung jari tak susah ponx.

join churp2 nie tak rugi apa ponx...untung lagi ada tau...korang just share jer dekat FB, twitter, blog....bley dapat duit nnti...sket2 lama2 bley beli iphone5 huhu...

kalau mau joins silalah click dibawah nie...

Voucher H&M bernilai RM200



Monday, September 10, 2012

Hasil Berblogging Lai...


1st time cash out hasil dari churpchurp...lama dah tak aktif tak tau bila lai nak start balik nie...tgu aura lah nmpknye...dah inilah hasil yg tak seberapa...alhamdulilah rezeki lepas jugaklah kot klu nak masukkan balik dalam dana cuti2 tu...huhu

Friday, March 2, 2012

Get LMFAO Free Ticket With Samsung GALAXY Y...


ada Samsung GALAXY Y? klu ada korg beli redeem sepasang ticket utk tengok konsert LMFAO Live in Malaysia.

Nak amik kat mana? Senang jer pi kat Sunway Pyramid 10 March nie dan tunjukkan korng punye Samsung Galaxy Y tu jer...

Maklumat lanjut klik lah kat bawah nie...


Tuesday, January 31, 2012

Best Food Around Town..



korang tau tempat makan best2 kat kawasan korang? jgn lah simpan sorag2 sharelah ngan kitaorg semua nanti bley dapat reward oooo...


atau korang nak tau tempat2 makan yg best utk anniversary ker, utk celebrate apa ker senang jer..pi lah ke openrice malaysia...


OpenRice nie adalah satu website yg mana korg bley cari tempat2 makan yg best yg org lain review...cth kalau kita jmpa satu tempat mkn yg tp kita tak tau best ker...so bley kita bukak website OpenRice Malaysia nie dan carilah klu2 ada org dah penah share..

cth mcm kat bwh nie bley jer pilih jenis mknan, kawasan mana, price range dia...semua adalah...



atau ponx korg mkn kat satu tempat best and nak share ngan kawan2 so bley lah share kat sini...klu ada blog tulis dlm blog..klu takder bley lah share kat OpenRice Malaysia nie...so apa lai share dan menang, menang, menang....




~~end~~

Wednesday, December 14, 2011

Chip-wrecked Christmas at e@Curve



nak tengok Alvin & The Chipmunks menari2 di e@curve apa lai jomlah ke sana...bley tgk derang yg menari2 dengan comelnya...hehe bermula dari 2 Dec - 1 Jan nie...selain tu klu korang shopping2 kat sana jgn lupa simpan resit sbb dengan minimum RM100 receipt bley dapat tumbler chipmunk yg comel itew...


untuk maklumat lanjut korang click kat bawah nie yer...


~~end~~

Friday, August 19, 2011

Say No To Make-Up & Yes To Glowing Skin!

korg sure ada masalah kulit muka kan...malu nak kuar rumah klu tak pki make-up?

tak yah risau korg cuba guna SKII...

member saya kat opis nie ada yg dh guna tak smpi sbln mmg nmpk beza lah dgn sblmnye...lepas solat tak sapu apa2 ponx kat muka nmpk flawless jer...jeles2 nak kena pi beli klu cam nie tp kena tgu duit raya dulu lah...huhu



so nak tau lebay lanjut sila click kat sini 




~~end~~

Thursday, August 4, 2011

NESCAFE Chill-Lah express..


lumayan tu hadiahnye...hadiah utama RM10k...klu saya lah yg dpt RM10k nak beli apa eh...nak apa eh...eh jap2 tak ley nak terfikir plak...huhu itew klu saya kreatif lah...masalahnye saya tak kreatif ponx klu melukis ponx fail inikan plak nak mendesign...tp saya tau ramai kat luar sana tu kreatif orgnye...apa kata korg try...mana tau menang dpt 10 k tu...lepas tu dgn bangganye klu pi kat kedai2 yg jual nescafe yg dlm tin nie ckp saya lah yg design...terkejut tak semua org nanti...

klu nak tau lebay lanjut silalah ke klik NESCAFE Chill-Lah express nie ek...kot2 korg bley menang sapa yg utg sdri jugak yg untung kan...

~~end~~

Wednesday, August 3, 2011

Diaper Cake...

korg pernah dgr tak psl diaper cake...nie cake yg tak bley mkn punyer tp tak menjijikan yerlah kang korg fikir diaper kang korng fikir yg bkn2 plak...hehe so layan dulu gbr baru korng paham kot...








skrg dah paham kan...so kira ini satu pembaharuan lah kan...selama ini kita asik bg hadiah hamper jer kat baby baru lahir cam bosan kan...so bila dpt cam nie kira canggihlah semua ada...diaper, blanket, rompers, toys dll...eloklah klu nak beli skrg nie sbb diaper cakes by ShilaShower nie ada promotion kat milkAdeal...so instead of RM250 punye price klu beli melalui milkadeal nie bley dpt harga RM150 (diskaun 40%)...cepat2 masa adalah terhad tinggal 1 hari jer lai...so click lar yer kat sini utk tgk dan beli...Diaper Cake by ShilaShower

~~end~~

Trudy & Teddy ~ Bergaya Di Hari Raya....


kepada sapa2 yg ada anak kecik tu eloklah survey2 Trudy & Teddy nie sbb baju dia mabeles...huhu

eman ada sepasang suar ngan bju...mmg nmpk hemsem lah klu dia pki...klu pompuan mmg cun lah...

tp gown2 dia serius menarik hati tul...nak wat camner anak den lelaki hehe...

apa kata korg tgk kat sini dulu sblm pi beli ~ Trudy Teddy

~~end~~

 
Design with love by Jiji for Zamimie