skip to main
|
skip to sidebar
Tuesday, July 31, 2012
Kadar Zakat Fitrah 2012...
dah bayar fitrah ker korg?... kitaorg dah hari tu...bg negeri selangor RM7.00 jer...
kat bawah nie ada senarai kadar zakat fitrah ikut negeri utk tahun nie..
jgn lupa tau bayar zakat... :)
0 comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Email Me
norhamizah82@gmail.com
Pic Of The Week
My Instagram
Blog Archive
►
2020
(
1
)
►
January
(
1
)
►
2019
(
4
)
►
June
(
1
)
►
May
(
1
)
►
March
(
1
)
►
January
(
1
)
►
2018
(
17
)
►
November
(
1
)
►
October
(
3
)
►
September
(
1
)
►
August
(
2
)
►
July
(
3
)
►
March
(
5
)
►
February
(
2
)
►
2017
(
21
)
►
December
(
4
)
►
November
(
6
)
►
October
(
4
)
►
September
(
3
)
►
August
(
2
)
►
April
(
1
)
►
March
(
1
)
►
2016
(
8
)
►
September
(
1
)
►
May
(
4
)
►
February
(
3
)
►
2015
(
25
)
►
November
(
1
)
►
October
(
3
)
►
September
(
2
)
►
August
(
1
)
►
July
(
5
)
►
June
(
3
)
►
March
(
3
)
►
February
(
5
)
►
January
(
2
)
►
2014
(
44
)
►
December
(
5
)
►
November
(
2
)
►
October
(
14
)
►
August
(
5
)
►
July
(
1
)
►
April
(
5
)
►
March
(
4
)
►
February
(
4
)
►
January
(
4
)
►
2013
(
47
)
►
September
(
6
)
►
August
(
2
)
►
July
(
9
)
►
June
(
7
)
►
May
(
5
)
►
April
(
2
)
►
March
(
1
)
►
February
(
4
)
►
January
(
11
)
▼
2012
(
200
)
►
December
(
14
)
►
November
(
9
)
►
October
(
20
)
►
September
(
14
)
►
August
(
12
)
▼
July
(
29
)
11 Ramadhan 1433H...
Kadar Zakat Fitrah 2012...
Day 7 & 9 Ramadhan 1433H....
Ramadhan 1433H ~ Day 6...
Ramadhan 1433H ~ Day 5...
Steamed Fish With Lime...
Ramadhan 1433H ~ Day 4....
4 Hari Turun 1kg...
Ramadhan 1433 ~ Day 3...
Sago Gula Melaka...
Ramadhan 1433 ~ Day 1 & Day 2...
Salam Ramadhan...
Cute Tak...
Saya yang Noob...
Lunch Date Ngan MyDear...
I Hate Yew Dr...
Produk MasterChef Selebriti....
Instagr.am...
Pot Luck Nasi Lemak...
Air-Purifier...Adakah Sehebat Itu?
Royal Purple Sweet Potato...
Park Ji Sung Move From Manchester United To QPR
Kumpulan Media Karangkraf Shah Alam...
Jaffa Cakes...
E-man & Optimus Prime...
Nak Solat, Nak Solat...
Exclusive Pre Wedding Irma Hasmie & Redza...
Teppanyaki at The Mines...
Madagascar 3: Europe's Most Wanted...
►
June
(
19
)
►
May
(
19
)
►
April
(
13
)
►
March
(
16
)
►
February
(
15
)
►
January
(
20
)
►
2011
(
325
)
►
December
(
29
)
►
November
(
25
)
►
October
(
42
)
►
September
(
20
)
►
August
(
25
)
►
July
(
26
)
►
June
(
26
)
►
May
(
24
)
►
April
(
23
)
►
March
(
32
)
►
February
(
20
)
►
January
(
33
)
►
2010
(
312
)
►
December
(
45
)
►
November
(
37
)
►
October
(
51
)
►
September
(
11
)
►
August
(
17
)
►
July
(
11
)
►
June
(
24
)
►
May
(
17
)
►
April
(
19
)
►
March
(
26
)
►
February
(
21
)
►
January
(
33
)
►
2009
(
183
)
►
December
(
5
)
►
November
(
4
)
►
October
(
12
)
►
September
(
26
)
►
August
(
12
)
►
July
(
15
)
►
June
(
7
)
►
May
(
5
)
►
April
(
6
)
►
March
(
15
)
►
February
(
30
)
►
January
(
46
)
►
2008
(
194
)
►
December
(
50
)
►
November
(
55
)
►
October
(
38
)
►
September
(
27
)
►
August
(
1
)
►
July
(
6
)
►
June
(
1
)
►
April
(
4
)
►
March
(
8
)
►
February
(
4
)
Blog i Read
.:: My life & My loves ::.
Penuh meja ..tk cukup ruang :-p
13 hours ago
Yan's Family, Frens, Travel, And Food Journal
Staycation 2D1N di Legasi Kampung Bharu, Kuala Lumpur.
5 days ago
walk on wings, tread in air
Dalam pengurusan staff, kita tak boleh operate based purely on sympathy. Kita kena tengok pattern.
3 weeks ago
Sawanila.com
Halal FooD Pak Bara, Thailand
2 months ago
WANDERLUST DJ
Rakuzen, IOI City Mall, Putrajaya
2 months ago
Julia Johari
Bufet Ramadan 2024 Klana Beach Resort Port Dickson bertemakan Sajian Nasi Padang & Selero Negeri Sembilan
2 years ago
Selagi ada matahari, bulan dan bintang
1965 Ford F100 Repair Manual
4 years ago
Elly In Wonderland
Scholarship Yayasan Peneraju - ACCA
5 years ago
Jumie Samsudin.com
Kelemahan Sebagai Seorang Pemarah
6 years ago
Love Me -or- Hate Me
Bila anak mengikut.
6 years ago
~♥~ kembara chynta kami ~♥~
eijaz mamam!
6 years ago
Me as MrsEnoxis
Lunch @ Dotty's TTDI
6 years ago
Eynda's Diary
Kyochon atau K'Fry?
6 years ago
Kasih Aleeya & Kasih Amaani
KOREA TRIP - Part 5 (Everland / Dongdaemun Market / Ikan Bakar Dongdaemun)
6 years ago
Mrs. Simplicity
next year plan
6 years ago
I'M YOURSS...
Sakit (Part 2) – Kaum WANITA… Please Take Note on This Symptom!
7 years ago
:: Catatan Nieta ::
Apa yang ada di Hua Hin? Exploring Hua Hin, Thailand July 2019
7 years ago
kathyjem
Ubat Paling Berkesan Untuk Hilangkan Sinus & Selsema
7 years ago
All About Us
New Start
7 years ago
The Schazwany Hameed's Blog
My Second Labor Story
7 years ago
: : : Sweet Like Candy : : :
School camping
7 years ago
Lizzie as a Mummy
False Alarm
7 years ago
Mrs.Kown
Babyshop The Curve
7 years ago
Catz's Cafe
Hi..! I write again because of India.....
9 years ago
The Pink Stilettos
Milo Bento Box Workshop
9 years ago
♥ Masyimalo Heart ♥
Cara Refund Flight Tix Air Asia
9 years ago
Namee Roslan
Untuk Orang Yang Nak Kahwin
15 years ago
Show 25
Show All
Blog Travel
Beauty in Darkness
Famous Chris
Janggeltrekker's Life
Jom Travel
My Journey My Life My Family
My Life...
sUez's Happy Family
Source of Recipe
Maangchi
Beyond Kimchee
Sugarbelle
Smashed Peas & Carrots
Bakerella
Bake at 350
Simply Scratch
The Pioneer Woman Cooks
Popular Posts
Pemerah Pipi @ Merahnya Pipi...
kita bkn nak citer psl blusher tp nak citer psl pipi yg merah...tgk yer disitu ada perbezaanya huhu sajer nak bikin pusing2 kepala fikir...i...
Preloved 2 in 1 Rocking Moses Basket - Sold
sold already... 2 in 1 rocking moses basket Set nie siap dengan kelambu, blanket, bantal dan mainan jarang guna, boleh kira bera...
Penangan Lempeng Sadin..
Gara2 mkn roti sadin ahad lepas tetiba semalam saya teringin sgt2 nak mkn lempeng sadin.. bila msg ngan my dear dia ckp nak beli kat mana.. ...
Diaper Cake...
korg pernah dgr tak psl diaper cake...nie cake yg tak bley mkn punyer tp tak menjijikan yerlah kang korg fikir diaper kang korng fikir yg bk...
Check-up Week 18...
owh kejap jer pejam celik, pejam celik dah masuk 18 minggu pregnant...so mcm biasalah org ckp klu pregnant anak kedua nie semua rilex2 jer....
My Feeling
Labels
-est factor
(3)
accessory
(1)
activities
(8)
ads
(9)
aduan
(2)
airbnb
(2)
aksesori
(2)
alamanda
(9)
Alor Setar
(1)
animal
(1)
anniversary
(2)
application
(1)
aqiqah
(1)
aries car rental
(1)
artis
(11)
australia
(23)
autumn
(1)
avengers
(1)
baba
(29)
baby
(8)
baby food
(10)
baby stuff
(15)
Bandung
(1)
bangi
(7)
bank
(1)
BBIM
(5)
bbysitter
(2)
ben
(1)
bento
(13)
berita
(7)
besday
(25)
birthday
(1)
bisnes
(2)
bizarre
(1)
blog
(4)
blogger
(2)
blue boat house
(1)
blue mountain
(1)
book
(1)
braces
(18)
breastfeeding
(2)
BSP
(14)
bukchon village
(1)
busseltonjetty
(1)
cake
(9)
cameron highlands
(1)
canal rocks
(1)
car
(2)
charcoal chicken
(1)
charity
(3)
chatime
(3)
chocolate
(3)
churp churp
(9)
CIC
(1)
collection
(3)
confinement
(2)
critterland
(1)
cruise tasik putrajaya
(1)
CSI
(1)
cyberjaya
(6)
d'pulze
(1)
daiso
(1)
danial
(20)
dentist
(1)
desa cattle
(1)
diaper cake
(3)
diet
(1)
dokumentari
(1)
drama
(1)
e-man
(120)
eman
(24)
event
(1)
exhabition
(2)
fact
(2)
family
(75)
fb
(2)
feeling
(12)
festival
(1)
fesyen
(1)
fesyen muslimah
(1)
firasrifqi
(1)
flower
(1)
food
(183)
fraser's hill
(1)
friend
(4)
gadget
(17)
gadjet
(1)
game
(4)
garden
(1)
genting
(1)
geram
(2)
giveaway
(5)
gold
(1)
goldcoastmorib
(1)
goodies
(1)
gosip
(2)
gyeongbokgung palace
(1)
hadiah
(3)
hard rock
(1)
health
(7)
history
(1)
hobby
(1)
holiday
(71)
home
(3)
homemade
(1)
hotel
(32)
HPKL
(2)
iftar
(27)
iftar2015
(2)
iklan
(1)
ilmu
(2)
income
(6)
Indonesia
(1)
info
(1)
ipoh
(2)
IT
(1)
itinerary
(1)
jalan
(7)
jamuan
(4)
JB
(6)
JJCM
(82)
k-pop
(2)
kailis'
(1)
kampung
(16)
kawah putih
(1)
Kedah
(1)
kenangan
(4)
keras tangan
(3)
kereta
(1)
kesihatan
(2)
kfc
(2)
kids
(1)
kimchi
(1)
kjk
(1)
klia
(1)
korea
(25)
korean air
(1)
kosmetik
(1)
kpj
(1)
Kuching
(1)
kundasang
(2)
kyochon
(1)
labeling
(1)
Labuan
(1)
langkawi
(30)
legoland
(1)
legoland hotel
(1)
lighthouse
(1)
luahan hati
(4)
lumut
(2)
macam2
(139)
Maharaja Lawak Mega
(3)
makan
(43)
malaysiaairlines
(1)
mama
(3)
mandurah
(1)
masterchef
(29)
maybank. coins
(1)
meetarik
(1)
Melaka
(1)
midvalley
(9)
mieoney kitchen
(3)
milestone
(6)
morib
(1)
movie
(21)
museum
(1)
music
(1)
myself
(1)
nami island
(2)
namsan tower
(1)
neo
(5)
nilai
(3)
noodles
(1)
nuffnang
(13)
ofis
(5)
opis
(8)
outfit
(1)
pangkor
(1)
parenting
(3)
pavilion
(1)
PD
(9)
penang
(21)
penang hill
(1)
perak
(3)
peristiwa
(3)
perth
(13)
perthitinerary
(1)
pet
(4)
petua
(2)
photo
(3)
piano
(1)
pinnacles
(1)
pregnancy
(13)
pregnant
(21)
produk
(6)
puasa
(3)
putrajaya
(4)
Raja lawak
(3)
ramadhan
(12)
raya
(10)
raya 2019
(1)
resepi
(67)
review
(2)
RM
(2)
romantic dinner
(1)
room
(1)
sabah
(5)
santai
(13)
Sarawak
(1)
saung gawir. Indonesian cuisine
(1)
saving
(1)
scenic world
(1)
school
(3)
selera malaysia
(1)
seoul
(10)
shopping
(12)
simple resepi
(4)
singapore
(3)
story
(1)
superhero
(2)
sydney
(10)
tag
(1)
TARA
(3)
terengganu
(1)
themines
(1)
tips
(8)
toys
(7)
travel
(80)
tvshow
(5)
unifi
(1)
unik
(5)
utube
(25)
walker
(1)
water filter
(1)
wedding
(16)
weekend
(5)
wish
(14)
ww
(3)
yallingup
(1)
zoo
(2)
Followers
0 comments:
Post a Comment