Thursday, February 28, 2008

Today I Write about Today...hehe

apa punya entry lah hehe...act nak cerita psl hari nie jer apa yg akan dibuat, sedang dibuat dan yg sudah dibuat...

emm hri nie puasa ganti...utk bln nie dah 3 hri dah puasa so maknanye jika selamat berpuasa hari ini maka habislah puasa ganti..sbbnye hri tu dah buat sekali ngan puasa enam, tp tak cukup enam hari sbb malas + peod..hehehe so jdlah puasa tiga jer.. :P insyallah pas nie nak buat puasa isnin kamis plak... teiba time2 puasa nie teringin plak nak mkn kfc....behnye klu dapt berbuka ngan kfc...nyumnyum
bru kejap td got SMS from my dear - bad news...dia dpt pi US...knpa bad news plak? sbb dia nak pi bln 3 nie so tak leh ikut sbb lom kawin lai...wawawa ingatkan dpt pi lepas kwin nnti bleh gak honeymoon kat sana...pas tu seday lai sbb spjg dia takder nak wat apa...takkan wat bodo jer..selalu weekend mesti jumpa..weekdays plak ada lah sesekali jmpa... :(
terus hilang mood nak tulis.... :(

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie