Monday, February 9, 2015

Danial oh Danial....



oit posing montot nmpk hehe...mesti pelikkan pasal apalah si dani nie dok seret baju kat dalam Toys "R" Us...klu korg nak tau citernya baju nie adalah dari reject shop...saya ronda2 dalam reject shop kat alamanda hari tu tgk apa yg menarik, tetiba dani nie dh ternampak lah satu baju mickey mouse...klu nak tau dia adalah peminat mickey mouse, pororo dan pococyo....


dia tak nak gerak dari rak baju mickey nie,...bila dukung mengamuk2 nak turun, turunkan ke rak baju tu dia tuju....okelah bagi dia pegang janji dia puas hati...tapi dapat2 jer baju tu laju jer dia jalan menonong nak kuar dari kedai...tarik bawak masuk, dia jln balik nak kuar....pujuk nak amik baju tu dia mengamuk2 and menjerit...smpi baba and eman yg dari mcd boleh tau kitaorg ada dlm reject shop tu...


tgk harga rm23.90 klu tak silap....takperlah bayar jerlah...pi kaunter nak bayar dia tak kasi okey adik
kat kaunter nak scan harga...siap menjerit2 tak kasi, pegang sket punya kuat...dah tak lepas mmg tak bley nak letak dalam plastik ponx lah kan...so ckp ngan adik kat kaunter tu saya amik sekali lah ngan hanger tu...budak tu senyum jer....


so sepanjang kat dalam alamanda tu mmg dia heret jer baju mickey mouse tu dengan senang hati...tak hirau org kiri kanan dah...org tengok senyum2 dan gelakkan jer dia...hehe so sapa2 nmpk bdk merayau bawak baju dengan hanger masa cuti hari wilayah hari tu anak saya lah tu yer...huhu nasib kocik lai, klu dah besar mcm abg eman nak buat perangai gitu mmg nak kenalah...huhu danial oh danial mmg lain benor perangai dari eman....huhu


amboi dah gaya model dah awak yer dani...huhu

2 comments:

AMIIZAA said...

comelnya....pandai pilih:)

mimie said...

ha tulah klu tak cantik tak dapatlah nak beli hehe

 
Design with love by Jiji for Zamimie