Monday, March 16, 2009

Daiso Shopping...

last friday kan ker time rehat lama..so saya ajak lah kwn2 saya pi the curve nak pi kedai daiso nie..jiwa meronta2 nie nak pi sana..huhu so derang oke jer janji kuar..yerlah rehat lama tu dok kat opis mau keras punggung dibuatnye..hehe


~kedai Daiso~

~kedai brgan jepun RM5 jer~

so sampai2 sana terus jer menuju kat kedai tu..pusing2 gak lah dlm the curve tu cari..jmpa kat kedai tu..sbnrnya saya ada tujuan nak pi situ..sbbnye saya nak beli menda nie..hehe getik kan..

~didlm sarung~

~inilah brgnye total RM10 jer beg ngan bekas tu saya punye yg merah..yg kuning tu budak busuk punye.. :P ~


owh btw kedai daiso nie dia jual brg2 and produk2 dr jepun dr dr senduk, shampoo, dn segala jenis and sekecik2 barang tak termasuk mknan yer..and yg paling best adalah semua hrgnya adalah RM5 jer..huhu saya suka..ada yg berbaloi dibeli ada yg tak..so sdri pndi2lah klu nak beli yer..hehe

~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie