Monday, March 9, 2009

Wonderpet, wonderpet ini serius...

sedang tgk raja lawak ulangan final..sdg tengok part yg masa nabil ngan jozan tu..so my dear mcm pelik apalah lagu yg si nabil yg nyanyikan tu..saya ponx apa lai terus search kat youtube dn tunjuk kat my dear lagu tu..



sblm nie saya tak tau jugak tp sbb ada member kat opis nie si adik shahrul aka boboy lah yg mulakan dulu.. mula2 dia letak kat shoutout friendster dia..pas tu bru saya terperasan rupa2nye citer katun nie..tp dia dh tukarkan dlm version melayu..huhu
tp rasanye lagu nie mcm dh jadi buah mulut org hehe..apa yg penting KERJASAMA!!!

~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie