Tuesday, July 6, 2010

E-man New Ride....

hello kawan2...lama dh eman tak enteprem dlm blog mama kan...biasalah eman beezee like a bee...hehe lai ponx eman takder menda nak citer so eman biar mama jer yg citer...


kali nie eman nak bgtau eman dh ada car yg baru....kali nie punye eman leh lumba ngan abg aqieff hehe...mama ckp klu beli car yg baru nnti boleh jalan2 naik tenggiling mama..klu tak asik naik wajunk baba jer sian keta baba....keta mama tecik tak leh isi byk2 brg...so klu jln dekat2 boley lah bwk...klu nak jln jauh2 tak leh bawak2 keta mama...


so kali nie eman boleh lah ikut mak ngah ngan atok n nenek pi langkawi..yea2 bestnye tp kena tgu green light dr baba dulu mama ckp...hehehe so dah ada car baru leh angkut naik flight..klu car lama susah ler nak angkut...baba n mama tak larat dh nak angkt eman lai ponx nnti susah eman nak tido klu g jenjln...


car lama eman ada org nak beli tak? hehe ini mama tanya...klu tak mama ckp simpan utk adik baby...tp lmbt lai lah bley guna mama risau car tu ponx dh rosak...hehe




~masa nie eman terkejut sbb tetiba mama amik gbr~


~best car baru nie isap jari lah~

~see eman dh tertido dh tanpa disedari~


~welcome to lalaland~

~~end~~




4 comments:

purple_lav said...

kitaorg pun tgh berkira2 nk beli stroller lain sbb yg ada skrg ni besau sgt le..tak larat nk angkut masuk kete..pastu bapak besar plak tu...huhuhuh kena beli yg senang lipat n ringan jer

Makngah Eman said...

awat beli kaler hijau, xde kaler lain ke?

mieoney said...

lain dr yg lain lah makngah...huhu lai ponx ada dua kaler jer satu lai kaler champange...yg nie cantik lai kot tak penah nmpk org pki...

mieoney said...

yer2 welcome tu da club...derang ponx dh besar eloklah cari yg kecik2 ringan sng sket..

 
Design with love by Jiji for Zamimie