Tuesday, July 27, 2010

Kesayangan Kami...

pagi tadi pi check-up lai selepas seminggu makan antibiotik utk pastikan semua kuman jahat tu kuar dr badan eman...alhamdulilah doc ckp pulih sudah eman...mudah2an...



berat dia ponx dh naik hampir 1kg dlm masa satu minggu...masa demam ari tu berat dia 6.9kg...td timbang beratnye dh bertambah menjadi 7.6kg..dkt 700grm naik..doc ponx terkejut gak tp dia ckp itu adalah satu petanda yg dia mmg dh pulih...mmg skrg nie eman mkn mmg byklah minum susu ponx sama...klu saya wat 5-6oz nnti dlm 3-4jam nak susu lai wat 6oz ponx habis...yg jd masalahnye dia nie tak mo minum byk2 terus minum sket2..kan bgs klu sekali minum 8oz sng citer...hehe


okelah mls nak citer byk..layan jer gbr mamat nie sblm dia demam ari tu...

~baba, boleh tak klu eman nak drive? Kata eman kepada babanya~


~mama, beg skool nie dua2 eman kena bwk ke? dengan wajah yg seday~


~hoih aku nak jadi tokey besar lah letak kaki atas meja~


~alamak mama dh ternmpk...kantoi..~



~tido cam atas katil jer..bersepah sana sini~


~~end~~





2 comments:

purple_lav said...

eman dh bleh merangkak ke?

mieoney said...

lom lai..dh boleh angkat bontot and badan bila nak gerak kedepan jer tersungkur...tak pndi nak gerakkan tangan lai...

 
Design with love by Jiji for Zamimie