Wednesday, August 15, 2012

Iftar @ Atmosphere 360, KL Tower...

eh sapa tu yg pandai2 ckp saya dah cuti raya nie...blm cuti lai...still keja smpi hari jumaat tau...hingga ke titisan terakhir punye baru cuti huhu...smlm bz sket ngan kisah baju raya tak siap...hari tu citer psl baju raya disaster, skrg ada kisah baru lai...baju saya yg sepasang lai tempah kat medan mara tak siap lai...itu esoklah saya citer yer...tak smpt dah nak citer ari nie...hangin membara...

ini kisah buka puasa saya ahad lepas...dah minggu terakhir ramadhan nie mmg dah malas nak masak nie...dari ahad ari tu smpi ke hari nie cuma smlm jer saya masak...hari isnin buka kat summer palace marriot and ari nie bakal berbuka puasa at saba' cyberjaya...

nak citer apa ek pasal kat sini takder menda nak citer sgt...tp yg penting view adalah sgt best tau...mkn kat tingkat tertinggi mmg sayup2...sbbkn yg berpusing2 tu dah full booked kita still mkn kat tingkat atas cuma dia tak berpusing jerlah...huhu buffet RM99++ seorang...

citer psl mknan plak, takderlah byk pilihan sgt tp mknan dia best...lauk2 ponx best...mcm ayam kalio sedap...sambal udang petai ponx sedap sbb udang tu rangup jer...nasi bryani best kot sbb eman mkn punyelah byk...huhu saya takder amik gbr byk2 ponx sbb malas lah lately nie nak snap gbr kat meja buffet apasal tah...yg byk gbr kitaorg jerlah...so ini ada beberapa yg nak dikongsi jerlah...so sbb gbr byk susunan tak teratur yer harap maklum...
















0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie