Thursday, January 31, 2013

Gedik Santai...

sementara tunggu chatime yg kami order siap gedik2 dulu amik gbr..biasalah kitaorg kan duta chatime lantik sdri huhu....mydear ngan eman layankan jer mama dia yg sedikit sengal...huhu tempat dah cantik cuma snap pki ipad jer...klu guna camera lai cantik kot...huhu yg nie dengan lampu oren2 sket so tak brp nak cantik sgt...





takperlah next time pegi boley snap lai...so kena beringat untuk bawak camera lah klu mcm tu...klu stkt nak letak kat instagram lepas lah klu mcm nie...hehe

2 comments:

Daisy Biru said...

kak mimi ni pon minat sangat citer korea. meh saya sajeskan. aka dah tgk reply 1997? innocent man? i miss you?

mieoney said...

owh dik best eh citer2 nie...akak mmg minat citer korea nie...huhu klu best nak kena tengoklah nmpknye...tq yer bgtau... :) skrg akak tgh tengok citer the great seer...dah nak abis dah ponx...

 
Design with love by Jiji for Zamimie