Wednesday, July 22, 2009

Mana duit KWSP ku????

hari nie lepas adik2 tingkat bwh dok tanya psl byrn KWSP kami ponx tergerak hatilah nak pi kwsp sdri tuk print statement kwsp..so pegilah kami berlima ke kwsp dn print statement tuk thn 2008 ngan 2009 sekali...tuk 2007 takder plak bila dh blk bru tau bleh print kat kaunter..yg kitaorg gi tu kat kiosk jer.. utk 2006 plak mmg dh ada..

Yang menjd querynye utk statement thn 2008 transaksi hanya tuk 5 bln jer..mana pegi lagi 7 bln ek???? itu tak tgk lai tuk thn 2007...erm nasiblah tuk thn 2006 caruman dibuat tiap2 bln...

dh lah tiap2 bln tolak kwsp tp tgk statement takder plak caruman tu..keciwalah kan sbb rugi dividen tu...

~click tu enlarge~


ini statement tuk thn 2008 jer..cuba tgk bulan caruman, 6 jer..dh ler 1 tu utk caruman nov 2007..apa kes? tarikh transaksi plak05/06/08 dkt stgh thn bru nak byr...duit dh tolak awal2.. bikin hangin satu badan jer tau..

so kwn2 yg buat caruman kwsp silalah cek yer jgn jadi mcm saya..tp sib lah cek skrg..cuba klu saya cek 10 thn akan dtg lai lah parah kan..

~~end~~

2 comments:

Anonymous said...

Ini angkara kerajaan BN yg korup!

shima said...

Gi report la kat KWSP apalai. Rugi tau

 
Design with love by Jiji for Zamimie