Wednesday, July 22, 2009

My New Gadget...

ingat tak dulu saya citer psl hp saya...



dari yang ini....









downgrade kepada yg ini..





seday kan...






kemudian berangan plak utk pki ini....




~konon cm canggih sket lah.. :P~






tapi skrg saya pki yang ini...















my new gadjet...sonok sgt...hehe tak beli ponx dpt dr my dear...
thanks dear sbb bg..hehe






~~end~~

2 comments:

cik_ah82 said...

waaah, jeles i cam ni..hehe..
iphone u..
bape ur dear dapat weh?kalo murah..
soh la dia kenen2 kat aku sama..hahaa

shima said...

wah iphone tu...best nye..ngeh22

 
Design with love by Jiji for Zamimie