Thursday, August 12, 2010

Iftar Day 1


alhamdulilah sempurna puasa kami sehari semalam...dan ini adalah rezeki saya semalam...lauk2 semua saya masak...kuih2 dan air mydear beli kat param....sib skrg smpi umah awal dlm 5.20 smpi dh so sempat lah nak msk...solat siap terus turun ke dapur...tung tang, tung tang siap dh masak 6.20...so leh lah relax2 lepak smbil bg eman makan smbil tunggu waktu berbuka...


tp dugaan betul puasa semalam sbb adalah amat letih and saya demam ruapanye...patutlah rasa lemah semcam jer..lai ponx dh lama tak posekan....pose ganti ponx ngak ada sbb thn lepas saya puasa penuh...puasa sunat ponx nengak ada... =p berbuka smlm saya cuma mkn sebiji kurma, sekeping kuih cara and nasi tak smpi dua senduk...huhu hebat tak... :p org lain sure pulun mkn..abis nak wat cmner tak lalu nak mkn...


thn lepas seronok berpuasa sbbnye tak miss sehari ponx...wpun pompuan mengandung dibolehkan tidak berpuasa tp saya larat jer puasa...kdg2 ada gak time tak larat tp mydear bg kata2 perangsang and smngt utk saya teruskan...so pregnant 7 bln saya berpuasa penuh...huhu
hari nie nak berbuka apa plak yer....

~~end~~

3 comments:

niza salleh said...

sedapnya tofu telor tu.hhehehee kecur liur.

cik_ah82 said...

hehe..rajinnya ko..aku tunjuk je..weh, aku suka tgk pinggan mangkuk kat umah ang..comey la..hehehe..

mieoney said...

niza: sila jgn kecur dibulan puasa yer..huhu

cik ah: comey tak cam tuan dia..ahaks =p aku nie time rajin nie masak ler...sok2 dh malas tunjuk lah jugak..huhu

 
Design with love by Jiji for Zamimie