Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, December 17, 2012

Maharaja Lawak Mega 2012 #week 5...

hoilah malas giler nak update blog...sbbnye malas nak trasnfer gbr dari phone...sbb nak kena kuarkan memory card, masuk dlm card reader, cucuk kat PC and transfer plak kat PC...so kita update apa yg ada jerlah...yg nie ponx sama juga, dari sehari ke sehari nak citer pasal MLM nie asik malas jer...so hari nie kasi rajin sket...esok klu rajin saya citer psl durian crepe yer...huhu

masuk minggu nie dah 5 minggu dah MLM nie...so far semua peserta hebat2 lah...lepas nie every week saya akan share ngan korang the best group utk minggu tu...so minggu lepas, minggu 5 temanya adalah musical...dalam byk2 group saya plg suka group jambu nie...




atr byk2 derang nie yg best, saya dah tgk 4 kali ponx tak jemu...yg kedua best adalah shiro...seriuslah derang nie kelakar smpi nak pecah perut saya tgk...yg lain biasa2 jer mcm boboi tak best lgsg minggu nie, jozan plak cam biasa jer...tp derang nie sbb ramai peminat, buat lawak bodoh sket ponx org dah gelak sakan...saya ponx tak pahamlah...

MLM kali nie dia tawarkan hadiah RM250k klu tak silap saya...tp pengundi semua mengundi berdasarkan populariti bkn bakat...cth mcm jozan saya rasa lawak derang dah kuarang skrg nie, byk main2 and tak prepare, tp tiap2 minggu rangking no.1 jer sokmo...

pastu R2 saya rasa derang bagus juga, lawak ponx oke tp asik lah jadi rangking yg bottom 3 jer...kesian juga sbb derang berusaha, bkn sambil lewa jer...tp kesian juga klu mcm peserta dari indonesia lawak derang selalu tak menjadi...tak menjadi sbbnye org tak berapa faham sgt...so agak susah disitu...tp nasiblah ada juri dari indonesoa  wulan guritno bley lah dia gelak lebay sket...

minggu nie punye persembahan plg tak best adalah sabon (satiya & abon)...serius lah wpun musim lepas osbon (os & abon) menang tp gandingan abon ngan satiya mmg tak menjadi...tp derang dlm tak best2 tu tak pernah dok bottom 3 atau 5...

so kita tgu jeralh minggu nie punye show plak yer tgk mana yg best plak...
 

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie