Thursday, December 13, 2012

Stackable Ring...

hari tu dok belek2 surat kabar adalah citer pasal pandora...klu korang tak tau pandora nie kira barang kemas design moden dari habib...nice jugaklah sbb dia ada charm yg bley kita pilih yg sesuai dengan kita...kiranya pandora nie lebay kurang lah mcm thomas sabo...klu suka yg jurai2 boleh pilih thomas sabo kot, tp klu suka yg tak terlalu melempai2 bley pilih pandora...klu ikut pilihan saya suka design pandora lai...


tapi saya bkn nak citer psl bracelet tu tapi nak citer pasal stackable ring nie ha...sblm nie mmg dah berminat dah nak pki cincin mcm nie...so dah riki2 jugaklah cincin yg berkenan tapi tak terbeli jer...huhu saya tak ingat pernah tgk kat mana gaknye...rasa mcm artis hollywood yg pki cam tu rasa mcm berkenan sesangat2...huhu



so bila tengok pandora stacakble ring nie lai bertambah berkenan plak...tp takderlah nak cari mcm yg nie...sbb saya suka yg klasik tp cincin pandora nie dah mcm ranggi sangat plak kelihatannye...saya suka seperti yag dibawah nie nmpk cuter jer dijari jemari...klu tgk dari cincin kawen saya rasanye sesuai utk di stackkn...klu nak beli sdri kena tgu duit nuffnang lah kot...huhu klu lumayan mcm dulu bleylah dpt seketul cincin rata mcm kat bwh nie... 


takpe berangan dulu...tak rugi apa2 ponx... ^__^

2 comments:

lieyalatif said...

kat alamanda dah nak bukak pandora...ade gak jeling2 tgk...lieyapun bekenan gak hihihi...mane tau anivesari nanti dpt seketul ehehehehe

juelee said...

saya minta charm die.. hehe ni ngah gigih join kontest yg boleh menang pandora hahahha sayang nak beli guna duet sndiri

 
Design with love by Jiji for Zamimie