Tuesday, December 4, 2012

Mentega Kacang Sunbear...


ada tak kat sini yg mmg suka dengar suria.fm...klu ada sila angkat tangan...huhu korang selalu tak dengar iklan mentega kacang sunbear nie dekat suria...mesti adakan sbb berpuluh2 kali kot iklan dia...baru jer habis iklan nnti, linda onn plak baca skrip [sbb saya dengar suria.fm ptg2 jer]...

kerap giler2 kot iklannye...klu sejam perjalanan saya blk ke rumah adalah dekat 10 kali saya dengar...stress rasa dengar...tp yg jadi stressnye sbb dah selalu dengar so cubalah cari kat kedai runcit, supermarket and hypermarket semua...takder kot....merata2 saya cari smpi ke jusco midvalley, carefour, tesco...kat mana2 tempat yg ada supermarket saya cari takder.... stress tak klu korg...lepas tu naik keta dok dengar iklan mentega kacang sunbear...[tapi skrg tak tau lah klu semua tmpt2 yg saya cari tu dh ada...ini cerita saya cari haritu]

last2 aritu pi sabah ponx kitaorg cari kat sana...and adalah kat giant tu tapi takderlah kitaorg beli cuma nak tengok jer rupa mana mentega kacang tu...setelah berkali2 cari dekat giant and tesco dan segala rupa bentuk kedai akhirnya berjaya juga kitaorg beli kat tesco nilai....mgkn sbb dok dengar iklan 24 jam so org ponx beli and cepat abis sbb tulah susah jumpa...itu assumption kitaorg jerlah...huhu

sbbkan mydear yg semangat2 nak beli mentega kacang nie so dialah org pertama yg rasmikan...saya blm berkesempatan lai nak rasa....bila tanya dia sedap ker...jwpn dia "biasalah, rasa cam peanut butter"...pencarian berhari2 dan dimerata2 tempat itu jer dia jwb...patut dia jwb sedap rasa nak abiskan sebotol huhu....

3 comments:

strawberi said...

haha..samala..kita mmg slalu dgr suria fm..ri tu jenuh cari kt jusco equine..tk jupe..sedey btol..mydin..speedmart lagila takde..ahakss

mieoney said...

haha samalahkan...abis tu klu dah berkali2 dengar iklan sedikit sebanyak mesti rasa nak beli...mesti ramai org dah sambar dulu sbb tu susah nak cari...

shambauer said...

Haha..saya pergi event syarikat. Dapat paper bag. Dlm tu Ada peanut sunbear..sejak tu anak saya nak yg ini shj..emm..Dan kedapatannya maseh sukar dijumpai..dgrnya tesco ada

 
Design with love by Jiji for Zamimie