Tuesday, April 17, 2012

Manik Beria-ia...

org lain nak kawen dia plak beria2 bajunye mcm baju pengantin...huhuhu smngtkan tgk baju saya...

act my bil nak kawen bln depan so tema kaler adalah seperti yg anda lihatlah...disbbkan saya ada baju kaler yg begitu sebijik so semua org ckp tak pyhlah buat baju lain pki jer baju tu...

yolah klu ikutkan ada 3 majlis, masak ooo nak wat baju smpi 3 pasang...sbb hari nikah hari lain, bersanding hari lain, belah kitaorg lai hari lain...hehe nasib lah...

so saya amik kptsn utk serikan sketlah baju tu ngan manik2...bkn saya jahit tau...skrg saya dh malas dah huhu....saya tempah kat kakak kat opis nie...berbaloi2...

so nnti saya dh pki saya amik gbr penuhnye yer...so korg tgu lai sbln yer sbb majlisnye 19 Mei...huhu


1 comments:

strawberi said...

mmg cantek sgt..ade bunga2 lagi..kalo tk mahal..bleh tempah jugak..hehe

 
Design with love by Jiji for Zamimie