Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, January 3, 2012

New Year 2012 U Alls...

entry pertama di tahun baru...hari2 bukak blog kat rumah tp nak menaip sket punye mls wpun ada jer blogpress kat ipad tu tp malas lebay dari segala2nye...hehe bley.... yerlah klu kat rumah saya dah tetapkan tak akan fikir psl kerja, tak akan fikir psl apa2 yg menganggu fikiran...klu duudk kat rumah rasa nak enjoy jer dengan family...bergurau senda ngan eman n mydear...spend masa sama2, masak2 utk family...hehe

apa citer new year korg...saya wpun cuti pjg takder ke mana2 ponx...mydear sibuk uruskan rumah sewa dia yg baru...hari2 tgk kontraktor buat kerja...saya pegi jugaklah utk dua hari jer...so smlm dah settle semuanye snap2 picture and it's time to advertise dlm mudah...so sapa2 yg nak sewa rumah area kajang bley lah...tp nak bgtau siap2 fully furnished yer...siap dah semua sofa, tv, bedroom set, washing machine, peti sejuk...and ada additional aircond ngan water heater....[ceh wat iklan sket kena mintak komisen nie hehe]

untuk azam tahun baru mmg lah banyak azamnye...tp saya rasa perlu fokus kepada 2-3 menda jer...yerlah azamkan semua org bley berazam cuma kenalah yg realistic sket...rasanye bila ada azam nie semangat kita lebay utk nak capai...azam saya malas lah nak ckp kat sini tp biarlah saya jer yg tau sdri hehe...

okelah tu jer celoteh tahun baru...semoga korg juga rajin berblogging supaya byk blog utk saya bloghop...hehe owh utk dunia blogging saya semoga saya semakin rajin berblogging and tambah ramai kawan baru dlm berblogging nie...almaklumlah dunia realiti skrg tak sama mcm masa bljr..dunia kita hanya kerja dan family mmg takder masa nak bersosial diluar...so bersosiallah kita di alam maya ek... :)

~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie