Wednesday, May 12, 2010

E-man Sekarang Sudah 6 Bulan...


yehoo eman sudh 6 bulan..kejap jer masa berlalu dh 6 bln dh rupanye dia...erm tak sabar nak tgu dia bleh berjalan and berlari...perkembangan cam biasalah sentiasa ada peningkatan yang membanggakan..biasalah parents nie mmg excited sket ngan perkembangan anak2... bg kitaorg yg 1st baby lai lah excitedkan...


so sekarang nie eman dh bleh bergolek2 oke suka saya hehe....dh bleh meniarap cuma malas jer... kui2 apalah eman nie...makan sudah 2 kali sehari and kadang2 mkn satu mangkuk byk ek...kdg2 tak nak mkn ponx mngkn sbb dh jemu kot huhu...


yang lai best skrg dh pndi main dh seronok plak rasanye...tak sabar nak blk ptg nak main...bila diagah mmg ketawa mengekek lah...kdg2 tanpa disedari dia dh pandi menegur...itu yg plg cute sekali saya rasa...


owh peristiwa pagi tadi yg buat saya berdebar2....bila saya bgn2 jer tetiba saya tgk dia takder kat sebelah..berdebar2 dh saya...tgk kat bby cot kot2 lah mydear letak dia kat situ takder jugak..tgk bwh katil mcm ada menda putih cpt2 lompat tgk...nasib bkn sbb itu pengikat langsir...huhu pas tu dlm berdebar2 and hampir kejut mydear tetiba nmpk eman bwh bontot baba dia...haha tergelak kejap...dh ler bantal kat situ putih, mydear plak pki suar coklat cair, eman plak pki bju putih corak2 merah nak sama ngan cadar...sbb tulah saya tak perasan dia huhu...


pas tu bila dh bgn lepas susu mata dok terkebil2, mulut membebel tgk saya bersiap..apa yg dikatakan tak taulah..smbil tu tangan meraba baba dia...huhu itu satu tanda nak suh baba bgn lah tu...klu tgn kat muka siaplah mmg dia cakarlah... =P

~~end~~

2 comments:

purple_lav said...

hepi besday eman..wah eman dh makin lasak ye...jgn lasak2 sgt tau, cian mama. dan aunty nk pesan jgn main nyorok2 lagi ye, sian mama berdebar2 pagi buta ngeeee

mieoney said...

baik aunty... =P

 
Design with love by Jiji for Zamimie