Tuesday, February 8, 2011

Aktiviti Eman Di Kg Halaman...

bkn org besar jer yg ada aktiviti tersendiri....eman ponx ada tau...tp nmpk dia seronok sgt bila dpt lepas bebas...non stop berjln...sib baeklah ada ramai babysitter yg boley diharap...huhu ada 3 org kakak yg rajin nak mengasuh eman...huhu

eman plak kejanye asik nak kejar kucing jer...celik2 mata terus tunjuk pintu depan...ingat apa yg dia tunjuk sekali ada kucing lah bwh keta...sket punye tajam penglihatan...bila kita tol pegangkan kucing tu dia tak nak, dia nak kucing tu lari and dia ikut sana sini...jln ponx tak berapa nak balance ada hati nak kejar kucing...huhu okelah meh layan gbr yg bkn guna DSLR... -__-"

.:: smpi2 jer tghari terus main2 kaat depan rumah..dok kejar belon air ::.

.:: tgh tgu kakak sufya tiup belon ::.

.:: abg adam ::.

.:: kucing kesygn nenek n atok ::.







.:: punyelah berani jauh dia pegi sowg2 sket tak takut ::.

.:: baik2 eman kayuh basikal kang kena keta maksyu tu kena ganti lai bumper tuh huhu ::.


.:: oke tido time bila dh penat mengukur jln ::.

~~end~~

2 comments:

purple_lav said...

lor main kucing jugak rupernye hehehe.budak-budak ni kalau kita lepas, kemain suka tau.hihih

mieoney said...

itulah sama jer ngan alessya kan dok kejar kucing..huhu
biaslah budak2 mmg tak reti penat..dr mana amik tenaga tak taulah...kita yg mengejar termengah2...^__^'

 
Design with love by Jiji for Zamimie