Monday, February 21, 2011

Ceria Di Pagi Hari...

bagi saya budak nie kelakar lah...ada idea yg ingin disampaikan...tp saya tak phm kenapa mydear ckp tak kelakar...dasar hati sejuk bekulah tu...huhu jgn marah yea abg sat lai cepat tua...huhu layan dulu video kat bwh nie...utk ilangkan monday blues...


agak funny utk menceriakan hari yg runny...huhu dulu saya ada gak upload yg dia wish selamat hari ibu tu tp lupa plak letak bwh tajuk apa tah...takper saya letak blklah video tu...


ada byk lai video yg dia dh wat korang pi jer kat youtube tgk sdri ek...and gelak lah sorg2...huhu
so mcm ner korg dh terhibur tak? klu dh apa lai sambung keja...hehe

~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie