Wednesday, February 9, 2011

Pemerah Pipi @ Merahnya Pipi...

kita bkn nak citer psl blusher tp nak citer psl pipi yg merah...tgk yer disitu ada perbezaanya huhu sajer nak bikin pusing2 kepala fikir...ini kira mcm faktor keturunan....bkn dr nenek moyang ler tp dr mak turun ke anak...apa sbnrnye yg saya nak citer....meh kita tgk dulu gbr...


nmpk tak merah kan pipi eman tu....mcm saya jugaklh tak bley kena panas...gbr nie saya amik rabu lepas masa bru blk keja...ari tu saya bwk dia pi opis so blk ptg tu cam panas sket smpi jd merah padam muka dia...saya punye kulit ponx mcm tu jugaklah..masa time sekolah2 dulu kan pegi sekolah naik basikal...lepas tu ngan aktiviti sukan lah kat sekolah mmg kompom muka merah padam mcm udang kena bakar...

tak tau sbnrnye kenapa kulit muka jd merah...tp saya perasan tekstur kulit kitaorg sama nmpk mcm nipis serta nmpk urat2 merah...tp takderlah kulit nipis ponx nmpk jer mcm nipis...tp wpun kami putih tp putih kami bkn gebu spt telur dikupas...hehe tu yg kena letak foundation tebal2 tu bru kaver sket...tp kalau lelaki kenalah redha jer takkan nak pki foundation plak kan...

.:: nmpk comot plak muka dia bila merah cam tu ::.

.:: dh rupa duduk kat negara sejuk plak huhu ::.


~~end~~

3 comments:

Jalan 3/N said...

eh suka lah tengok design dan interior rumah. boleh tak buat entry pasal rumah? kalau tak kisah lah.

mieoney said...

insyallah yer Jalan 3/N (bgtaulah nama sng sket nak bahasakan diri hehe) kena amik gbr setiap sudut dulu klu cam tu...nnti saya buat entry khas..

emma said...

yey!
mananti dengan tak sabarnya. :)

 
Design with love by Jiji for Zamimie