Thursday, June 21, 2012

Our 4th Wedding Anniversary...


wot*wot* today is our 4th wedding anniversary...dah 4 thn rupanye kawen rasa mcm bru kawen minggu lepas plak...haha [poyoskansaya] syukur dpt tempuh hidup bersama selama 4 tahun ini bersama our little eman...dan berdoa semoga kami akan menyambutnye utk kali yang ke 10, tahun ke 20 dan sehingga ke akhir hayat kami...huhu

selama tempoh 4 tahun perkahwinan kami banyak saya belajar erti kehidupan berfamily..macam mana kita perlu bertolak ansur, macam mana perlu berjiwa kental...sbbnye saya adalah org yg mudah kecik hati dan touching terlebay...mydear plak adalah jenis org yg outspoken so phm2 sdrilah...and dia ponx sdri juga cuba utk tidak membuat saya kecik hati...so lama2 kami dah bley adapt ngan semua ini...saya tak mudah touching lai [kdg2 tu adalah juga] and mydear ponx takder dah nak outspoken terlebay...

klu tengok dia mengadap pc tak layan kita bercakap biarkan lah dia, janji dia tak wat perkara yg bkn2 seperti flirting and chatting dgn org lain...huhu bila saya asik nak tgk citer korea jer and citer msk2 dia layankan jerlah smpi dia ponx terjebak sama...huhu dan byk lai lah...tak lalu nak citer kat sini...

so apa yg penting dlm perhubungan adalah bertolak ansur dan banyakkan bersabar...eceh2 bg tips lah konon...hehe

setelah 4 thn kami menjadi bulat begini...dan kami dlm proses utk mengecilkan semula kebulatan kami ini supaya lebay sehat...itu yg plg penting...klu nak kurus mcm dulu mmg tak dapatlahkan...skrg nie kesihatan plg terutama sekali... :)


May we always be warmed by each other's smile,

Always take time to walk and talk a while,

Always know deep down we're each other's best friend,

And enjoy the kind of love that grows and knows no end.

Insya-Allah

Happy 4th Anniversary To Us…

9 comments:

SharHanah® said...

HAPPY ANNIVERSARY!!!

strawberi said...

happy 4th anniversary to both of u.. :)

juelee said...

happy annibesary mimi and my bos.... hehehehhe bk dr china leh celebrate annibesari...

mimie said...

shar : thanks

bberi2 : tq byk2...huhu

juelee : tq ek...tgk2an bos awak tu yer kat sana...huhu

sawaNiLa said...

Happy 4th Anniversary To You :)

purple_lav said...

happy anniversary mimi n shuben. semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat....

Rozita said...

Happy anniversary mimi. Semoga sentiasa di dalam rahmat Allah...

With Julia said...

wahhh dh 4 thn eh sis? cpt betul masa berlalu kan...selamat ulang tahun ye both of u, may Allah bless u all always...:D

cik_ah82 said...

sama la kita..jenis org yg hati sensitip ni mmg kena lebih kental..wuaaaa...happy anniversary uols!

 
Design with love by Jiji for Zamimie