Tuesday, June 29, 2010

Durian ooo durian...


pagi tadi dgr hot fm..topik pagi dia adalah psl durian...






saya adalah seperti farah tidak mkn durian itu..






klu org mkn durian saya akan duduk jauh2 jer...






klu naik keta bau durian saya akan rasa nak kuarkan kepala dr tingkap jer...





klu mulut org tu bau durian dn cakap ngan saya, saya rasa nak bg pelempang jer kat dia...





tetapi...






tetapi...




saya adalah mkn tempoyak oke..jgn terperanjat...








feveret saya tentulah sambal tempoyak cicah ikan goreng...sedap tuh...




mak cik saya punye pucuk kayu masak tempoyak dgn petai [campuran daun kunyit, daun ubi, daun kaduk dn mcm2 jenis pucuk]...





saya ponx hairan jugak kenapa saya tak mkn durian...





sbb dulu masa kecik2 saya mkn...mgkn saya nie perasan org bandar kot..ahaks






tp saya mkn tak byk ponx seulas jer...





pas tu semakin kurang saya mkn...secubit dua cubit jer..






sampai satu masa saya rasa NO tu durian...



namun kalau org mkn durian saya sebuk2 jugaklah kat sini menempel...

tp takderlah smpi nak muntah klu bau durian ek...



sekarng nie klu2 tgk derang mgkn durian saya cubit lah sket2 buat rasa2...


namun saya bknye org yg rugi sbb saya mkn shushi...[sori takder kena mengena]
sbb org akan ckp "ko tak mkn durian ke? rugi tu sedap oooo..."



erm tetiba jer terbygkan sambal tempoyak..lama dh tak mkn nasi...



nyum2 sok dh leh mkn nasi jagalah ko sambal tempoyak aku baham ko..hahaha



*pic adalah di google ek

~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie