Sunday, February 7, 2010

Entry Utk Baba Ep 7....

Hai baba...eman here..

baba sehat ke? eman sehat dn semakin bulat..skrg eman minum susu dh byk so klu timbang rabu nie mesti dh naik...lai ponx eman dh sehat sbb tu jd selera jer minum..sblm nie kan eman sakit sbb tu agaknye eman punye berat tak naik2..hehe

~eman dok tgk tv jer kat umah..[ops kantoi stokin eman kaler pink]~

hari nie eman tak der pegi mana2 ponx baba..eman dok umah jer ngan mama..mama janji ngan eman nak g tgk fish ponx tak jd..sbb maksyu dh tol cucikan keta mama..smlm kan derang kat lorong umah kita nie semua pi main bowling...sbb tu mlm td kwsn nie sunyi jer..mama tkt tp eman oke jer sbb eman tido..huhu

~cuba baba tgk keta mama dh berkilat dh~

ptg tadi mama bwk eman jln2 kat luar jer lepas mandi..eman rasa best jer sbb angin tiup2..tp eman tak duduok lama ponx sbb eman ngantuk..mama kata klu eman dh bleh jln mama bg eman main kat atas rumput baba yg hijau tu..so msk jer umah eman ponx tido..sbb kat skol waktu2 mcm tu eman mmg tido..

~kali nie eman letak gbr mama eman..mesti baba windu mama jugak kan..ngeh2~

eman tido tak lama ponx sbb pukul 6 kan selalu mama dh amik eman..so eman dh terbiasa kat umah ponx mcm tu jugak..tp bila dh kul 7 eman dh ngantuk tp eman tak bleh tido sbb eman rindu kat baba..mama pujuk2 eman nangis jugak kuat2...eman tak lapar sbb emna bru minum susu..last2 mama dukung eman pas tu balut ngan bju baba..pas tu bru eman diam..lama2 eman ponx tido..
~masa nie eman dh tertido dh..yg biru tu bju baba kita~

mama ada ckp baba nak blk dh yer ari selasa nie..yea2 bestnye tak sabar eman nak jmpa baba..baba ada beli mainan utk eman tak? :D takder ponx takper yg penting baba dh blk sbb eman windu sgt ngan baba..

oke baba eman nak tido dulu..nnti esok eman tulis lai..apa2 ponx eman rindu baba sgt...muaaahhh!!

dr:
areel eaman

~~to be cont.~

3 comments:

♥LOVE2COOK♥ said...

So sweet! ;)

purple_lav said...

comel sungguh senyuman eman..ni lah klu anak senyum terus terasa indah dunia ni...btl kan?

mieoney said...

Thanks love..
Tul fiza kdg penat, sakit hati n marah ponx bley tak jd tgk senyum manis mcm tu..

 
Design with love by Jiji for Zamimie