Monday, February 1, 2010

Aiskrim Potong..

penah tak korg makan aiskrim potong?


selalu kita mkn mcm nie punyer kan..



tp kali nie betul punye potong lain punyer..mmg tak komersial ponx...





unikkan mmg takder jenama langsung..huhu
packaging ponx takder...



perisa ada mcm2 kopi, coklat, pandan, vanila dll..rasa ada dkt 10 jenis..



saya mkn aiskrim keladi..sedap..






aiskrim nie saya beli kat msjd negara jumaat ari tu..



sabtu ari tu pi kat psr malm BSP ada gak org tu jual..



tgk rupa mcm org yg sama..


so tak perlu lah saya bersusah2 nak kena pi masjid negara pas nie..huhu

aiskrim yg boleh dibentukkan amatlah sedap RM1 jer... :)

~~end~~

1 comments:

Siti Asiah said...

NAK JUGAK ESKRIM NI...TIME KECIK2 DULU JER MAKAN...INGATKAN DAH TAKDE DAH SKG...I MENGIDAM YOU...TAIP2 TERJUMPER GAK PIC ESKRIM YG I DAMBA2 KAN...LEH BGTAU TAK KATNE NAK DAPATKANNYER SELAIN KAT MASJID NEGARA...TQ

 
Design with love by Jiji for Zamimie