Monday, February 1, 2010

Entry utk Baba Ep 2...

asalamualikum baba...

baba sehat ker? kat sana sejuk eh? bestkan kat sini panash smpi eman naik ruam2...besh tak baba kat sana? nnti baba bwk eman gi sana eh..

smlm eman janji ngan baba nak behave kan..cuba baba tanya mama ari nie eman behave tau..eman tak nangis2 ponx mcm smlm..eman baik ari nie..bgn pagi2 jer main2 ngan mama wpun mama mcm ngantuk eman tgk..masa dia goyang bouncer eman, eman tgk mama senguk2 kepala dia..hehe eman senyum2 jer kat mama...


~ini bgn pagi td baba nmpk tak eman ada taik lalat...manis tak. =) ~


pas tu eman main2 ngan mama best tau baba..kiatorg main permainan angin2 hehe..eman suka bila mama kipas bantal eman rasa sejuk jer..hehe pas tu mama tunjuk gbr binatang yg bunyi2 dlm hp mama..hehe pas tu ada bunyi oink2...eman sengih jer..nnti baba blk baba tunjuk kat eman plak yer..
~main cak2 ngan mama~


~eman nak jd hang tuah oke tak? ~




~eman tgh rilex2 lepas main ngan mama..mama tgk citer org bersalin pas tu dia kuar air kat mata..~

ptg td mama bwk eman gi jln..pas tu pi klinik jumpa dr. yg baik tu...anak dia pompuan tau baba tp eman tak leh ngurat sbb dia besar sket dr eman..hehehe eman jmpa dr. sbb mama ckp eman berak cair pas tu byk kali berak...pas tu eman ada ruam2 byk mama suh dr. tu bg ubat..nnti dr. tu ckp mingu depan nak jmpa dia lai nak cucuk...tktnye eman... =(

blk tu eman nagis2 sbb eman rimas kat luar tu panas.. mama mandikan eman best sbb eman bleh berenang2 dlm tu..pas tu kepala eman terantuk kat besen tu tp tak kuat pon..tp eman gelak2 jer sbbb eman takut mama mrh ps tu tak bgi mandi..hehe


bila dh mandi mama bg eman susu pas tu mama suh tido sbb eman merengek2 nangis..eman ngantuk jer..dh tido tp eman nak cuba bukak mata sbb tgu baba blk..pas tu mama ckp eman tido baba blk lmbt lai bkn ari nie..pas tu mama bg bju baba selimut eman bru eman tido tutup mata rapat2..baba blk cepat eh eman windu baba.. =(


oke baba eman nak tido dh..tp malm nie pansh lah eman dh suh mama lipat tgn bju eman smpi atas..suar ponx eman dh singsing..bilik takder aircond kat luar ada aircon tp eman tak mo tido luar takut..huhu baba jaga diri yer..eman jaga mama kat sini nnti..gud nite baba miss u so much...esok eman tulis lai eh..




dr:

eman







~~to be cont.~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie