Sunday, February 28, 2010

Entry utk Baba Ep 9...





asalamualikum baba...

baba sehat ker..eman sehat.. mulut eman yg bintik2 tu dh bai..mama buh ubat tp eman tak suka...eman selalu jer nangis bila mama bubuh ubat..pas tu eman korek2 ngan tgn eman nak kuarkan..hehe tp takperlah eman dh baik dh... =)

baba napa pegi tak bwk eman..sian eman tau kena tinggal.. =( dh lah baba tak bwk eman gi klia..eman bgn2 tgk maksyu jer ada..sib eman oke ngan maksyu eman main2 ngan maksyu pas tu eman tido bgn mama dh ada...eman tkt mama ponx ikut baba sekali..sib baik.. =)

~eman ngan mama kat mines~

pg tadi mama bwk eman ngan maksyu pegi mines..maksyu nak beli hp sbb hp dia rosyak dh nnti dia tak bley nak tepon nenek kat kg..eman suka jln2sbb mama tolak eman jln sana sini..pas tu eman tido kejap..masa mama mkn eman bgn nangis sbb eman dh penat barink ddlm stroller..pas tu mama angkat gilir2 ngan maksyu..

~eman suka dpt jln2.. =) ~




masa nka blk tu mama belikan permainan utk eman and baju jugak..mama beli baju singlet jer sbb skrg nie pns so pki bju seksi2 je...tp baba beli jugak yer bju eman mcm baba beli kat london ari tu...kali nie eman nak bju Polo plak bleh tak baba... =p nnti eman nak pki masa raya...hehe

okelah baba eman penat ari nie..eman nak tido..td blk kul 2 pas tu mama mandikan eman best jer terus eman tak nak tido2...eman main2 ngan permainan baru eman octopus..kul 4 eman tido kul 5 lebay bgn terus minum susu..pas tu mama mandikan eman tp eman nagis2 sbb eman ngantuk nak tido...terus lps tu eman tido smpi skrg..hehe

~eman ngan sotong mama beli~

~eman main ngan cara mkn2 hehe~


oke baba..take care eman ngan mama sayg baba sgt... =*


~~to be cont~~

3 comments:

Makngah Eman said...

E-man, e-man, maksyu beli iphone juga ke eman? hehehe

Fai said...

hidung penyet..org johok

mieoney said...

tak lah mak ngah eman pki duit atok mana bley beli hp mahal2..hehe

 
Design with love by Jiji for Zamimie