Wednesday, February 3, 2010

Entry utk Baba Ep 4...

Asalamualikum baba...
eman sihat ari nie..baba oke? mkn kat sana best tak baba? eman kat sini mkn shushu jer tp best jer sbb eman tak tau rasa mknan tu mcm mana...klu dh bleh mkn nnti eman nak mkn kfc lah hehe...

mlm tadi eman tido nyenyak jer tau..eman bgn nak shushu 2 kali jer..pas tu eman tido..mama tukar bju ngan pampers eman ponx eman tak sedar..eman mcm mamai2 jer..eman rasa bdn eman gerak2 eman bukak mata tgk mama tukar bju eman..

eman tak nangis ponx sbb eman dh sihat..eman nagis pagi tadi jer sbb mama kejut eman nak atr pi skol..eman tgh syedap tido tonggeng2 pas tu mama pusingkan..eman nangislah..mama letak dlm keta ponx eman nangis gak..sian mama kelam kabut dia tutup pintu..pas tu nak kena buang pampersh eman plak nnti bau busyuk kan..pas tu nak tutup pintu gate lai..dh jln keta mama bg eman syusyu...sian mama kena pegang shusyu sblh sblh pegang stering keta..yelah eman tak bley pegang sdri..klu bleh eman pegang jer..eman minum shusyu smpi abis tau baba sbb eman lapar..

smpi skol eman dh tak tido dh masa mama atr..mama kiss eman pas tu babai eman..eman senyum jer kat mama sbb eman tak pndi babai lagi..nnti klu bleh eman babai mama..

ptg td mama amik eman tp hujan lebat..sib eman dh msk kereta..tp dh smpi rumah mama tak smpt bukak pintu gate ujan lebat sgt..so kitaorg duduk dlm keta jer..eman tak penah tgk ujan..masa eman tgk ujan turun kat cermin best jer...dh lama2 mama kuar jugak bukak pintu sbb mama tkt eman nagis lapar nnti..sian mama ju dia bsh kena ujan..keta mama ponx bsh tau baba..nnti baba wat lah pintu gate yg bleh bukak sdri mcm jiran sebelah tu eh.. =)

~eman suka tgk ujan nie..1st time eman tgk tau baba~


~eman tgu ngan mama dlm keta sbb ujan lebat tak leh masyuk umah~


msyuk2 rumah mama kuarkan brg eman nangis plak...eman lapar lah mama cpt2 buat shusyu eman..eman minum smpi peluh2 tau baba..hehe byk kuar peluh eman mcm baba..besh minum shusyu suam2 sbb eman lapar..mama buat shusyu byk smpi 5oz eman minum smpi habish..lai ponx mama tukar dh puting eman yg buruk tu.. mama dh beli puting bru..so bila minum eman rasa laju jer..klu puting lama tu penat eman hisap smpi kempis2 pipi pas tu lama2 eman penat eman tak nak minum dh..


~yg kilat2 tu peluh eman tau~

eman sbnrnya dh ngantuk tp mama tak bg eman tido..mama main2 dulu ngan eman..ari nie nyanyi lagu ladybug lai yg kat hp mama..nnti eman nak suh mama letak lagu lain plak..hehe

~eman main cak2 ngan mama masa nie~


okelah baba dh tiba masa eman tido..baba jaga diri yer..babai baba luv u so much..eman n mama missh baba so much.. =)



dr:
Muhammad Areel Eaman b. Mohd. Faizal

~~to be cont.~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie