Thursday, February 4, 2010

Entry utk Baba Ep 5...


Helooo baba..


how are you? eman oke here...wah eman speaking..huhu sajer jer sbb nanti klu bley ckp omputih bleh ikut baba gi keja jauh2 kan..kan baba..

erm ari nie kan eman dh wat mama lmbt g opis tau baba..sbb pg tadi eman bgn kul 3.50 nak shusyu..bila dh abis minum shusyu eman tak mau tido..eman sonyum2 jer ngan mama..eman nak main2 ngan mama tp mama ngantuk..mcm2 cara mama nak suh eman tido tp eman tak tido jugak...last2 eman nangis sbb mama tak nak main2 ngan eman..lai ponx waktu tu dh kat kul 4.30 eman dh rasa ngantuk blk..mama enjut eman dlm bouncer eman pas tu bru eman tertido..pas tu dkt kul 5 bru mama tido...

pas tu eman tido nyenyak jer..sbb mama bgn2 tgk jam dh kul 6.40..slalunya eman tgk mama bgn kul 5.45...sian mama cpt2 dia siap..tp takper sbb eman tau eman salah eman tido jer tak nangis2 ponx mcm selalu..mama angkat msk kereta ponx eman diam jer..mama tutup pintu gate ponx eman diam jer..pas tu mama bg eman susu smpi skol..cikgu ika terkejut sbb eman lambt selalu eman org plg awal dtg kat skol tu...

blk plak mama amik eman lmbt sket sbb mama ckp kat tmpt keja mama ujan lebat giler pas tu jem plak..eman tak kisah ponx sbb eman main ngan kwn2 kat skol..kat sana rmi kwn tau baba..bila mama amik dh nak smpi umah eman nangis sbb eman lapaar plak..yerlah ujan2 kan cpt lapar kan baba..


~smbil tgu mama wat shusyu eman tgk citer feveret baba wipeout yg ada byk bola tu~

erm eman plak dh minum susu mula2 rasa ngantuk nak tido..tiba2 eman terkentut eman sdri terperanjat..mama ketawakan eman plak..sib mama tak amik gbr eman klu tak malu lah eman..dh dua kali dh eman terkejut ngan kontut sdri tah apa2 lah eman nie kan baba...hehe =p

baba cuba baba tgk rmbt eman nie tak cntiklah tobek2 mcm nie...tak hemsem dh cmner nak ngurat nie..adoyai... nnti blk kita pegi potong rmbt kat kedai india kwn baba tu yer..eman nak rmbt tumbuh semua brulah hemsem..nnti nak ngurat kwn2 kat skol..eh jap2 kat skol tu eman yg plg muda..tak bley2 eman nak ngurat alesya lah bleh kan auntie pija..hehe


~nenek ckp ini cukur bantal..eman ponx tak tau knpa jd mcm nie~


ooo td baba mengata eman yer kat mama..baba ckp eman lepas yayak nangis..mana ada itu dulu lah..eman skrg nie tak nangis dh klu yayak..tak caya tgk gbr bwh nie..

~mama eman tak nangis ponx kan bila yayak~

okelah baba dh kul 9 dh nie eman nak tido..ari nie eman tido lmbt sket lepas main2 ngan mama td eman tak leh tido sbb ingat kat baba..kan selalu waktu2 mcm tu baba selalu dh blk keja..pas tu lama2 bru eman tido sbb mama dh bg eman selimut bju baba..

oke baba take care...mkn kan sekali mknan restoran aladin tu utk eman eh..eman miss baba c u soon..muaah



dr:
areel eaman

p/s: lupa nak ckp ngan baba sok maksyu dh blk kolej dia..so mama ajak maksyu teman mama...yeayea eman bleh main2 ngn maksyu...

~~to be cont.~~

1 comments:

purple_lav said...

oo eman nk ngurat aleesya eh?owh bleh je..nnt aunty pija kenen2 kan oke..ala...aleesya pun tak der rambut gak..huhuhuh

 
Design with love by Jiji for Zamimie