Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, October 5, 2012

Langkawi 2012 ~ Our Ride...


merasalah berangan kejap macam kereta kepunyaan sdri...huhu our ride masa kat langkawi - mitsubishi lancer....sbnrnye kitaorg cari honda civic baru tapi takder org buat sewa...merata2 saya google, call penyewa kereta, tanya member semua ckp takder...and semua ponx jwb civic derang tak buat sewa tapi ramai yg pki sendiri...

penyewa kereta bg kitaorg pilihan vios, city and lancer...semua ponx baru2 lai nie mmg puas hati sewa...harga tak bley ckp kat sini sbb ini namanye harga tak masuk akal...klu saya ckp korng takkan percaya dpt harga mcm nie utk lancer baru...rezeki kitaorg...thanks utk adik saya n husbandnye sbb penyewa kereta adalah kenalan mereka....


selalu org ckp kenapa nak sewa kereta mahal2 sbb sewa jer kot...tapi bg kitaorg masa nielah nak rasa kereta2 yg diidam2kan... yerlah klu stkt test drive jer berapa jauhlah sgt....lepas tu takderlah plak bley nak rasa bwk lelaju and jauh2...lain lah klu dpt test drive selama seminggu...huhu...bila ternmpk vw golf, - tanya ada tak org buat sewakan, nmpk beetle - ponx tanya juga...huhu mcm mampu nak byr...


mydear mmg lenjan lah keta nie utk uji performance....bgs tu bgs tp adalah dia punye ketakbagusannye..sbb keta nie membuang...steering ringan sgt...lumba ngan volkswagen golf kalah tu lancer nie...huhu terus kitaorg gelak tah2 golf tu cikgu bad kot tu yg dia layan jer kitaorg...lepas tu mulalah nmpk keta yg hebat sket cucuk2 terus kitaorg ckp ala keta sewalah tu tak yah nak kerek...huhu


saya ada try gak bwk...rasa kecik jer dok dalam tu...tp seronok plak drive....rasa cm nak angkat sebijik...haha klu harga sebulan bayar mcm harga kitaorg sewa 4hari 3malam saya angkatlah kot...klu korng nak no contact ini dia 017-2808735...nama dia saya lupa lah sapa tah...hari tu mydear ada ckp gak namanye lupa lah saya...

1 comments:

sesegar nailofar said...

mmgla dorg xheran pon kalo kak husband mimi duk cucuk2..sbb kete sewa kan ade sticker kat bahagian depan cermin tu...kantoilaaa...huhuhu

 
Design with love by Jiji for Zamimie