Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, October 4, 2012

Tamat Sudah Riwayatmu... :(







tamatlah riwayatmu kawan semadilah kamu disana...huhu memandangkan esok nak buka dah braces, serta memandangkan my braces jurnal nie dah lama tak berupdate...so saya amik kptsn untuk tutup jer blog nie...sejak kewujudan dua baru ada 10 entry jer...

biarlah semua citer saya kongsikan pada blog nan satu ini 'Today I Write...' supaya saya tak kompius dan supaya saya tak buang masa nak update kat sana, nak update kat sini...last2 terbengkalai plak lah kan...penjanaan income ponx tak byk kat sini sbb page view ponx sket jer...huhu 

mulai saat ini i'm officially akan delete blog 'My Braces Jurnal'....klu korg nak baca psl kisah2 braces saya nie bley pi kat labels tepi tu cari lah 'braces' click jer and bacalah...klu nak tau lebay lanjut email jerlah kat saya at zamimie_zafika82@yahoo.com....

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie