Wednesday, November 3, 2010

Sorilah....

hari nie entry mknan jer...sorilah yer bkn apa ada menda yg nak dituliskan tp gbr takder plak...saya ni klu nak menulis klu takder gbr rasa mcm agak kekok plak...huhu tp takper2 akan diusahakn jugak nnti...

menu lunch saya hari nie....


smlm beli lempeng kelapa ngan kari daging nie RM2...agak byk lah sedap plak tu...cuma kering sudah takder kuahnye...kuah dh habis mkn ngan lempeng...panskan plak dia jdlah kering...mls nak pnskan cara mengukus sbb pagi tadi bru msk nasi nak bwk pi opis...
goreng telur dadar sumbat dlm bekas dh siap lunch ari nie....sgt tak sihat sbb takder sayur mayur...tak kisah lah ponx janji mkn kenyang...huhu okelah2 weekend nnti beli buah byk2 mkn bru sehat...huhu


menu bfast pagi tadi...


dtg2 keja dh bertimbun so apa lai wat keja smbil mkn kat meja jerlah...teh o panas dgn roti n peanut butter spread....sedap jer...huhu

itu jerlah kojernye mkn...mkn...mkn.... =p

~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie