Tuesday, November 23, 2010

Mari bersenam Bersama eman....


cari playground tak jmpa tp jmpa tmpt excersise...

tak kisah lah janji eman suka...hehe











skrg nie dia dh giler nak berjln....wpun sbnrnya blom boleh berjln sgt ponx...

sat lai pegang kerusi jln lah 3-4 lngkah terpa sapa2 yg terdekat....

diri tak stabil lai so susah lah nak berjln...

tp seronok gak tgk keletah dia sbb dia yg gelak terlebay pdhal kita rilex jer...

dia kira cam berani2 nebes dan gembira tulah jadinye...huhu

harap boleh jln cepat nnti boleh gi tgk orang utan...haha

~~end~~

2 comments:

purple_lav said...

aleesya pun tak leh jalan lagi. mudah nak terpa org jer bila berjalan tu. tak berani aka penakut hehehe

mieoney said...

Fiza praktiskan alessya tu nnti dia jd pndi n berani...cam eman skrg dh bley menapak byk lgkh dh..

 
Design with love by Jiji for Zamimie