Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, April 8, 2011

Housework Chores...

ari tu borak2 ngan mysis psl mainan nie sbb dia nak beli mainan tuk anak dia...dia nak beli online so dia forward kat saya link yg dia beli brg tu saya ponx tgklah satu menda, satu menda...mmg menarik lah sbb ada set meja solek, set dapur masak, set iron and washing machine...tp semua tu toyslah yer harap maklum...harga ponx takderlah mahal mana ponx semua dlm seratus lebay jer...




cuba korg tgk...mcm2 jenis permainan yg ada...mmg ler menarik hati kita...kitalah klu anak2 tu tak tau lah plak kan hikhik...lepas tu saya tgklah set cleaning cam yg bawah nie teruk menarik2 dlam hati...


see menarikkan...pas tu kakak saya kata vacuum tu berfungsi tau pki bateri...menarikkan tetiba teringat eman nie mmg lah suka sgt main penyapu dan penyodok sampah serta vacuum...bila tgk kitaorg kuarkan alatan tu dia yg eksited menyebuk...klu vacuum tu sebuk melutut and sama2 menolak ikut vacuum tu bergerak...cam comel jer tgk sbb jln pki lutut...lepas tu klu penyapu ngan penyodok sampah tu time kita nak sapu time tulah sebuk dia nak....klu pintu stor terbuka mmg penyapu ngan penyodok yg dia g amik....pas tu penyapu kat luar ponx nak bwk msk dlm...senang kata pantang lah nmpk penyapu and penyodok dia sama naik nak menyapu sekali...trylah suh dia sapu2 mau tau wpun menyapu tah apa2...mean paham lah arahan and tau apa yg perlu dia buat...bgs anak aku boley diharap..huhu

so ingat nnti nak beli lah penyapu kecik khas tuk eman...bknler nak beli cam yg kat atas nie cukuplah cam yg kat bawah nie jer....




meh tgk gbr eman memvakum di pagi hari...pagi ponx tak derlah pagi dh dekat tghari mandi ponx tak lai...belengas dh rupa....


.:: mama kat sini nak kena vakum jugak ke? ::.


.:: mama tau tak kapet nie byk habuk nie...baba suka mkn mamee sepah2 kat sini ::.


.:: oke kat situ dh sudah kita vakum kapet yg mcm bulu kucing nie..kat sini lagi byk mamee sbb eman mkn mamee kat sini ari tu hihi ::.


.:: oke dh siap...bersinar2 dh rumah kita mama  -_-  ::.

bila wat entry nie tetiba teringat ari tu emma request nak tgk design rumah saya...sorilah emma tak sempat and saya terlupa sbnrnye...nnti lah bila free saya amik pic ek...

~~end~~

1 comments:

Julia Johari said...

wauuu! gorgeos ye umah kak mimie...i likeeeeeeee :D

 
Design with love by Jiji for Zamimie