Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, April 27, 2011

Yati Ayam Percik, Bangi....

ahad lepas saya pi mkn kat sini...mcm biasalah weekend adalah hari mencari mkn...sbnrny sabtu ponx saya mkn luar tp tak smpt lai nak transfer dr camera...yg nie gbr dari phone sekali cas iphone terus transfer jer...sng citer...mula kitaorg blur2 jer nak mkn apa...dh jemu mkn kat mamak warta tu...fast food mmg dh lama kitaorg tak mkn...klu mkn sebln sekali jer...yg nie mmg kitaorg dh tetapkan hanya sbln sekali jer boley mkn mcd atau kfc...tuk menjaga kesihatan lah kononye...huhu

mydear tanya saya, saya tanya mydear blk...aku tanya ko, ko tanya aku...last2 mkn ayam percik lah kami...

Yati Ayam Percik

.:: depan kedai...snap dr kereta jer sbb dh naik keta bru mydear ckp tak amik gbr depan kedai ke ::.

kalau sapa2 nak tau lokasi kedainye dekat bandar baru bangi sederet dgn ice room and papparich...kalau kuar dr tol kajang straight jer arah bangi smpi jmpa simpang 3 terakhir belok kiri...kedai tu belah kanan...so kenalah wat u-turn kat depan pkns bangi....meh layan gbr kedai dulu sblm cuci mata dgn gbr mknan...

.:: tempat bakar2 ::.


.:: wall deco yg cantik...klu letak kat umah cam nie bestkan letak gbr kita ::.

.:: pemandangan dr luar ::.

.:: tenpat pembayaran ::.

sorilah gbr tak cantik ponx sbb snap pki phone jer...tak bajet ponx nak pki tempat2 cam nie sbb ingat mkn kat warta jer...tu yg tak bwk kamera tu...tp kamera phone ponx oke jugak tuh gbr masih boley dibelek huhu....

so meh kita layan gbr mknan plak...


.:: air mata kucing and soya cincau ::.


.:: set nasi kerabu ayam percik ~ RM8.90 ::.

.:: set nasi goreng ayam percik ~ RM8.90 ::.

secara keseluruhan mknan kat sini okelah boley lah klu nak g mkn lagi...sedap cuma mcm nasi kerabu tu dia kurang pedas and manis terlebay...so saya kena balance kan dgn mkn telur masin...klu tak mmg muaklah sbb terlebay manis..patut dikurangkan sket manis and lebaykan pedas...aym plak cuma ayam goreng jer yg dicurah dgn kuah ayam percik ingat ayam bakar tadi...tp saya suka jer sbb garing ayam mkn ngan kuah percik...ayam ponx besar quarter lah.....harga ponx takderlah melampau sgt...total kitaorg mkn RM33 klu tak silap saya...itu ponx dgn tambahan side dish lain yg saya lupa nak snap...

~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie