Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, April 29, 2011

Summer Palace, Marriott & Dataran Putrajaya...

nie citer sabtu lepas...dh nak masuk sabtu lai satu dh kan...huhu bz sket takder masa nak update cepat2...petang2 jer baru ada free time nak buat blog...mlm jgn ler eman tido mama dia ponx ke laut sekali tertido...huhu

kali nie mydear banjer mkn chinese food lai mengubat hati lara mkn kat chinese food yg mahal ari tu...huhu lai ponx dh takder menda nak wat jom kita pi besarkan perut dan montot huhu...kitaorg kuar rumah lepas magrib dlm kul 8...sedap2 dh nak sampai eman tido plak...ini sbb siang tido sekali jer...bila suh tido ptg tu dia takmo asik melompat lebay tinggi jer...samapi kat Marriott ponx dia tak bgn nasib bwk keta mydear ada stroller dia dlm tu...klu naik keta saya kenalah mengendong budak debab tu...sblm eman bgn sempat ler bercamwhore kejap..huhu




Marriott putrajay nie rasanye dah 6 kali kot saya mkan kat sini...3 kali terrace cafe and masuk nie 3 kali jugak kat summer palace....sbb dekat ngan umah kan so kesini lah mydear ajak...klu ikutkan saya nak ajak pi kl jer...huhu so meh tgk apa yg kami makan gbr yg saya smpt amik sblm eman bgn...lepas tu dia dh bgn saya nak mkn ponx tak masuk dlm perut rasanye...kejap nak itu, kejap nak ini, kejap tak nak...kerenah macam2...

.:: menu ::.


.:: table setting ::.

appetizer
.:: peking duck ~ sedap lai mkn kat shangri-la kl yg nie biasa2 jer ::.


.:: Schezuan soup ~ feveret mydear nie...eman ponx suka wpun pedas2 sket...nak cuba buatlah ::.

.:: salted egg squid ~ my feveret nie mkn smpi jemu [tpi lom jemu2 ponx lai huhu] ::.

.:: ginger beef ::.

lepas dr pada nie eman ponx bgn ada lai saya tak amik gbr...bila eman dh bgn mcam2 lah yg dia nak chopstick lah nak mangkuklah, nak chinese tea lah...mmg tak aman nak mkn...pas tu bila tak bg mulut bising2 jer...dh ler dlm restaurant tu kitaorg jer...huhu waiter tu tgk jer... lepas tu ada penyanyi mmg dia tgu jer kitaorg blk sbb lepas jer kitaorg kuar pintu depan bru stop nyanyi....mula2 nyanyi lagu cina lepas tu dh kitaorg jer melayu terus nyanyi lagu melayu lagu rosa aku bukan untukmu...terus saya tepuk tgn sorg2...huhu dia nmpk lah tu sbb bila saya nak blk dia lambai2 saya... =P 


.:: si bulat ketiduran ::.

.:: merenung swimming pool.. ::.

.:: posing yg cheecky tau... dia wat mata cam tu sbb dia ingat kamera tu kuar flash huhu ::.


.:: lagi pose cheecky ::.

lepas abis mkn tu dh kul 10 cam malas nak blk lai sbb mlm masih muda kan sbb ari sabtu mlm...so saya ajak mydear pi putrajaya lepak2...terus ke dataran putrajaya depan masjid tu...tp kat dataran tu tgh wat renovation lah kot tak ley nak biarkan eman berlari2 kat situ...lepak jer tepi2 atr masjid tu...saya tgk mlm2 tu best jer org dok kayuh basikal...lepas tu yg plg best ada satu family nie dia kayuh sama2...cam best jer terus usulkan idea kat mydear beli basikal...cam best gak katanye so tgk keadaan nnti camner...





budak yang kagum dengan lori dan bus...klu nmpk bus and lori smpi terteleng2 kepala nak tgk...

oke dh habis dh

~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie