Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, April 25, 2011

Sweet Sour of Eman...

eman nie dia mmg suka mkn buah...tapi ada jugaklah dia tak suka mcm durian and anggur...mgkn sbb pelik ker rasa dia so dia tak mo...tp rasa klu cuba bg byk2 kali dia mkn lah kot...so ari tu masa saya pi soping kat jusco saya amik lah strawberry korea tu dia nak2...bg satu habis dia mkn, nak lai, saya bg lai habis juga dia mkn...dekat 5 biji mkn smntra saya amik2 brg...lom byr ponx lai dh separuh bekas dia mkn...terpaksa tambah satu lai kotak...sblm nie saya pernah beli jugak ponx dia mkn smpi 2-3 biji gak...tp ikut mood lah rasa dia nak mkn byk dia mkn lah...klu tak mo dia baling2 jer...tp tulah strawberry korea tu kan manis sket berbanding yg cameron ngan australia punye..tp sesekali kena gak yg masam...so bila sekali dh terkena dia tak nak dh...pas tu bila dia dh lupa blk dia mkn lah...




so camner nak berselera tak dia mkn...yg nie dah biji yg 3 lepas abis tu mintak lai...huhu nmpk tak rmbt eman yg depan tu bergulung2...tak tau lah kenapa semakin membesar dia semakin kerenting plak rambutnye....rimas plak saya tgkkan sbb rambut dia jenis tebal...nak botakkan tp cam tak comel plak klu dia takder rambut so saya trim jer sdri kat umah...so bila pjg sket jer saya trim nipiskn tp makin lama makin rimas plak saya...lai ponx dia ponx tak bg saya potong rmbt  dia..klu time mandi saya pegang rambut and gunting sket2 dia bley rasa...sebuk tepis2...bila rambut lekat2 kat badan lagi lah dia bising geli mengeliat2...haha last2 dh tak sanggup sgt saya tgk sbb peluh kuat klu pagi dah syampoo rambt petang dh masam dh kepala...apa lai ke mamak ler ku cantas rambut itew....



baru lah puas hati tgk rambut dia dh pendek...klu tak berjerumas jer saya tgk...mula2 nak potong dia takmo pki kain lilit2 bdn tu so potong macam tu jerlah...bilah rambt tu lekat2 kat bdn pndi rimas...last2 dh tak tertahan nangis ler...huhu blk mandi lepak depan tv dengan sebotol susu sambil sila panggung smbil baring...boleyyy?? huhu masa nie dia dok tengok citer animal mechanical klu tak sila saya...klu citer chunggiton, thomas dia sukalah...klu nmpk ketapi dlm citer katon dia dh sebut dh bunyi dulu choo, choo...


itu klu nak minum susu bantal tu lah yg dia cari...org lain ponx tak bley pegang or baring kat bantal tu...yerlah dia sorang jer ada bantal nenek buatkan...huhu klu dh nak tido mamai2 ponx bley sedar org peluk bantal dia tuh...yg heran tak tau camner boley tau itu bantal dia...masa saya bwk blk dr kg just letak depan tv so dia lag yg heret bantal tu masuk bilik...bila nak susu dialah amik bantal tu baring....mgkn sbb dia katun2 tu yg dia tau itew bantal dia...tp bantal kucing belah kanan tu dia tak ckp ponc bantal dia sbb dia tak heran ponx ngan bantal tu...huhu eman2 pandai ajerlah awak nie yer....

~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie