Wednesday, September 21, 2011

Jamuan Raya 2011...

sblm apa2 up dulu entry yg terdekat yg lepas2 tu akan dtglah huhu...sbb nie tgh fresh nie lai ponx yg plg byk sket gbr dr  yg lain2....so aktiviti opis saya cam biasa jamuan raya...sblm nie jamuan sblm puasa ponx ada gak tp rasa cam saya tak pernah citerkan...saya mmg cam tu mmg rasa mls sket nak snap gbr tak spt sblm2 nie...nak tgu camera baru kot bru semangat lebay... :p

konsep jamuan kitaorg adalah potluck tp ada gak kumpul duit sket and beli main dishlah...main dish hari tu adalah nasi ayam...so tema mknan utk potluck adalah tema hari raya lah kan...dengan nasi impit, lemang, rendang ayam dan daging, kuah lodeh, sambal kacang, ayam kuzi dan roti jala....

.:: ini saya memotong lemang...pki bju raya...mmg bru pki hari tu hehe ::.

.:: geng braces tukang memotong...buat sepah kt tempat org huhu ::.


.:: sebelum ::.

.:: selepas [buka tutup] ::.


.:: dua biji cheesecake sponsor ::.

.:: bhgn desert ::.

.:: nasi ayam ::.

.:: tutp dah bukak dh ::.


.:: nasi impit dan lemang ::.

kali nie punye jamuan tak semewah dulu2 mknannye...tp wpun sket jenis mknan tp mknye berulang2 lah huhu...dr bfast smpi lunch ponx boley mkn lagi...ada sket2 yg ditapau utk blk...


so kat bwh nie gbr raya family kitaorg thn nie tak cukup 2 org lai..klu tak complete semuanye...owh jgn muntah tgk keayuan saya kta depan tu sbb saya setting timer lari2 terus duduk cam tu...haha




~~end~~

2 comments:

ikatankasihku said...

wah, meriahnya dgn makanan..ramai jugak staff nya..
apam polkadot ngan kek tu je dah buat lapar dah ni..huhuhu

mieoney said...

Itulah bila dh ramai bila nak buat jamuan mmg meriah sbb mcm2 mknan Ada...selalu atas meja tu mmg penuh ngan mknan smpi tak tau nk mkn mana dulu...huhu
Nasib bkn bln puasa klu tak terliur dia lg lebay kan..hehe

 
Design with love by Jiji for Zamimie