Tuesday, March 2, 2010

Entry utk Baba Ep 10....



Morning baba...

smlm punye entry bru pagi nie eman buat sbb mama lupa nak bwk blk kabel hp dia blk...hehe yerlah klu eman nak tulis kat baba eman nak letak gbr nnti baba tak paham plak eman citer..hehe



~nie baru balik skol~
smlm ptg eman blk dr skol eman dok kat bakul bwh nie jer...mama masak2 utk mkn nnti..eman diam jer dok dlm nie sbb eman suka tgk klu kat tempat baru...pi skol maksyu ikut sekali so eman duduk jer diam2 kat maksyu...nnti baba belikan eman carseat eh..eman tak nak baring dh dlm keta eman nak duduk plak... =)

~mama suka angkat eman tinggi2...eman suka klu mama wat cam nie~


smlm eman pagi dh bgn ari nie lagi pagi eman bangun...ari nie kul 5.30 eman dh bgn tau baba...awalkan eman bgn tp eman tak nangis ponx..eman skrg dh behave..mama gi mandi ke, mama smyg ker eman tak kisah dh eman main2 sdri jer...pas tu eman tgk jer mama bersiap...



~ini pagi tadi smbil tunggu mama siap2 nak g keja~



mlm tadi eman tido sdri...eman tido kejap jer pas tu eman nak susu...lepas eman minum tu mama g mandi...mama ckp ngan maksyu jgn dtg kat eman smpi eman nagis kuat2....mama nak ajar eman supaya bleh duduk sorg2..tp eman nakal eman nangis sket2 sbb eman sedu so maksyu ponx dtg main2 ngan eman...hehe


sbg denda mama suh eman tido sdri...eman bleh tido sdri mama tak tepuk ponx...mama dh bukak aircond tutp lampu pas tu eman termenung2 lama2 eman tido sdri..pndi tak eman baba... =) ari nie ponx mama nak buat cam tu jugak dia kata... eman skrg dh besar eman dh pndi dh..eman tak mau susahkan mama nnti klu baba blk lmbt ke baba gi keja jauh ke sng lah mama nak jaga eman...

oke baba eman ponx tak tau nak citer apa kat baba...nnti esok2 klu eman ada citer best eman citer kat baba yer... =)

~~to be cont~~

1 comments:

nizasalleh said...

salam .

tq singgah blog niza, ni ziarah balas..hehehe

neway jgnlupa exhange link ekk

 
Design with love by Jiji for Zamimie