Thursday, March 4, 2010

Malam Tadi....

Malam tadi saya tak berapa sihat sgt...so dlm kul 10 dh masuk bilik nak tido...eman mmg dah hanyut tido awal laii..dia kul 7 dh msk tido...


so smntra nak tido tu cam biasalah dok tenung jer eman tu...yerlah kan nak cium usap tkt dia terbgn plak...acik dh lah nak tido malas ler..huhu tp eman nie dia bleh rasa klu ada org dkt ngan dia wpun kita dok statik tak bergerak..dia rasa aura2 lah kot...


tetiba saya tgk kaki dia dok gerak2 dh...adoyai jgnlah dia bgn saya doa2 dlm hati..pas tu saya diam jer biarkan tgk dia nangis ke apa ke...sbb susu dh kan...tetiba saya tgk buntut dia dh pusing dh...oh lupa eman nie dia tido tiarap...so korg bygkan dlm keadaan menyiarap buntut cam dh nak terpusing tp bahu ngan tgn tak bergerak..so tak terpusinglah dia kan...tp itu satu petanda ada kemajuan dlm milestone dia..huhu


adalah jugak beberapa kali cubaan dia nak pusing tak berjaya dia ponx diam pastu terus isap jari blk dn kembali ke lalaland...hehe


pagi nie masa nak gi keja saya saja biarkan dia atas katil tgk ada ke nak pusing2...takderlah pulak... keciwa jugaklah..tp takper slow lah dulu kan...so smntra saya panaskan enjin kereta and masukkan brg dlm keta saya letak dia dlm bakul dia...saya masuk2 tgk dia dh mengiring dh mengadap tepi bakul...wah suka saya eman dh bleh pusing jugak..huhu klu tak sblm nie barink jer sian kan penat..huhu


tp takder amik gbr plak sbb hp dlm hbag, hbag plak dh buh dlm keta..kang yer2 jer smngt lari amik pusing blk dia dh tak wat cam tu...keciwa saya...so takperlah stkt nie biarlah ianya tersemat dlm ingatan jer..huhu


kepoyoan dipagi hari...biasalah anak kita kan tentulah seronok nak citer...hehe



~~end~~

3 comments:

cik_ah82 said...

normal la tu weh..kita ni xbley paksa perkembangan anak kita..hehe..biar dia blajar snrik..masa aku gi bwk adib hr tu, ada sorg mak tu, dia tgk adib nerap + pusing..dia terus kata balik nnti nk suruh anak dia nerap jugak..cian budak tu..hehe

purple_lav said...

setiap perkembangan anak kita cukup berharga..klu bleh nk record jer setiap momen tu kan...tp macik suka golek2 aleesya mgkn sbb tu dia cpt kot niarap..heheheehe

mieoney said...

cik_ah: huhu itulah prkmbgn anak2 tu tak leh lah kita nak paksa..biar secara semulajadi kan...
Fiza: fiza mgkn dia rasa golek2 tu seronok tu yg dia cpt jer bljr meniarap..hehe

 
Design with love by Jiji for Zamimie