Thursday, May 19, 2011

Dah Start Semula...

lepas cuaca mebahang seminggu yg lepas skrg dh start balik ujan petang...selalu mmg time ptg2 mmg ujan lah...tp hujan tak keseluruhan...skrg nie area rumah saya yg selalu ujan..area2 kl nie bila tanya derang yg dok kl ujan gerimis jer...tak ponx ujan mlm jer tu ponx kejap jer...tp kat umah saya mmg lebat selebat-lebatnye lah.




lebat tul ujan semalam...lepak2 kejap dlm keta sblm masuk umah...


sbnrnye bkn apa...sbb saya ari tu baru jer menanamkan semangat nak pi berjoging...berat sata dh naik 2 kg tau...sighhh seday wooo...sbb tu gbr langkawi saya tak byk letak gbr saya sbb nmpk gemuk...benci tau dgn diri sdri...tu yg semangat2 beli sport shoes sbb sport shoes lama tu dh rosak dh...tapak tercabut...so klu seminggu dapat 2 kali kira okelah kan klu tak dpt jog dpt wat brisk walk ponx okelah kan..

.:: kasut yg belum mencemar duli lai...tapak suci bersih lai huhu ::.

tapi walau pun dh tau berat dh naik and sedar diri dh gemuk...tang mkn mmg tak sedar2 diri lai...
bila masuk umah bukak peti ais amik aiskrim...dua cwn makan ngan eman...huhu

.:: eskrem milo yg nyum ::.

~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie