Monday, July 25, 2011

CEO at Work...

.:: apa2 pun kita wat keja lah dulu ::.

.:: owh hari nie mama masak meggi goreng sedap nie ::.

.:: owh mmg sedap dan menyelerakan ::.

.:: suap lai banyak2 ::.

.:: cek GPS jap baba dh smpi LA ke blm ::.

.:: smbg blk mkn meggi ::.

.:: kita minum dulu ::.

.:: sila abaikan meggi atas peha tu yer ::.


.:: sedap dan lazat ::.

hehe ini pagi smlm punyer citer...masa bfast nie pagi2 lai dia dah bgn kul 8 so dh tinggal berdua jer kat umah kan so turun jerlah wat apa2 yg patut...ingat nak grg nasi tp malas plak nak tgu nasi masak and sejuk so grg jer meggi...beli mee segera cintan yg mmg utk goreng tu senang nak wat sup ponx boley nak goreng jer ponx boley...takderalh guna perasa2 yg tidak sepatutnye...eman ponx suka megi sbnrnye so saya beli jerlah yg tu senang...yg ipad and GPS tu semua dia yg nak...tulah like father like son...bapak ngan anak sama jer...huhu

entri pembukaan selepas 3 hari bercuti...

~~end~~

2 comments:

ikatankasihku said...

ceo kecik!

mieoney said...

mudah2an bley jadi ceo besar plak nnti...amin hehe

 
Design with love by Jiji for Zamimie