Monday, August 1, 2011

1st Ramadhan...

1st ramdhan saya sahur sorg2 jer...sob2 seday mydear tak blk lai...sahur ponx minum segelas susu coklat dan 2 keping roti gardenia butterscoth dan dekat 1 liter air kosong...boley lah utk alas perut..rasa cam tak selera ponx nak menelan mknan pagi2 buta sesorg...dinner smlm ponx saya mkn sup sayur jer and 2-3 suap nasi...itew ponx sbb suapkan eman mkn so suap lah sekali mulut sendiri...selain tak berapa selera nak mkn mengenangkan diri sdri dh bulat terus insaf...blk kg ponx request ngan mak nak mkn ikan kukus ngan sayur campur...hehe lepas tu mkn nasi sket jer...

ptg nie tak tau lai nak berbuka apa...tp sure berselera jer buka puasa hari nie sbb mydear blk dh...huhu smpi tghri nie dari LA lepas transit kat Taipei subuh tadi....tp nafsu nak mkn bkn2 tu takder ponx mgkn sbb awal lai...gigihkan dah fikir psl nak buka apa pdhal bru jer kul 9 lebay...takper perancangan tu perlu ada supaya takderlah blur kan...

apa2 ponx saya nak ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan almubarak...semoga ramadhan kali ini mendapat keberkatan utk kita semua...selamat menambahkan amal dan pahala...

~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie