Monday, December 19, 2011

Ariff Alffian Pelajar Tajaan Petronas di Dublin...


hari tukan kecoh2 seorg bapa masa anak dia tak dapat dikesan kat Dublin dan bapa dia terpaksa menaggung saman anakya yg berjumlah RM890,000 dari petronas...kesian family diakan...dah lah anak tak dapat dikesan lepas tu kena plak hadapi saman dari petronas sebanyak RM890,000...bapa dah lah pesara kan sian mereka.....

lepas tu rasanye korg mesti dah dengar ceritakan psl ariff alffian nie berkahwin dgn pasangan gay dia...subhanallah terkejut saya masa baca...klu nak tau cerita korg google jer byk dah org cerita...








kalau kita baca dalam utusan malaysia ada ayat akhir bapa dia seperti dibawah nie tulis...so maknanye kerisauan bapa dia ada sahihnye...


"Menurutnya, berdasarkan maklumat diterimanya, dia begitu bimbang Ariff terjebak dengan perkara negatif termasuk pergaulan bebas dan murtad."

pendapat saya mungkin inilah punca bapa dia suh dia blk bljr kat malaysia...bapa dia dah tau agaknye apa yg anak dia buat...sbb tulah ariff nie tak contact2 dah bapa dia kat msia...semoga ariff diberikan hidayah dan kembali kepangkal jalan...amin

~~end~~

0 comments:

 
Design with love by Jiji for Zamimie